Toon posts:

Linksys BEFW11S4 en Speedtouch port forwarding

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste JSS,

Ik ben al EEN week lang tientallen topics hier op GoT aan het lezen...de handleiding van mijn modem en router ken ik al bijna uit mijn hoofd....en jij verwijt mij bar weinig initiatief...

Volgens mij is de vraag vrij duidelijk:

Wie kan mij helpen mijn poorten te forwarden met een ADSL verbinding van KPN, aangesloten op een Alcatel Speedtouch 510 met daarachter een Linksys BEFW11S4?

Ik heb de optie gelezen om de modem op Bridge te zetten, maar dat lukt me al niet.

Als ik wist wat voor info nog meer van belang was, had ik het er zeker bij gezet.

Ik ken de netiquette wel, ik ben niet gemakzuchtig....alleen wel op zoek naar hulp!!

Verwijderd

tja ik ben het met je eens, Die moderators verpesten alles zeer snel , ik heb het zelf ook al een paar keer gehad. ach gewoon een nieuw topic openen.

Succes,

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:17
Ik zal snel zijn voordat de modjes hier zijn ;)

Download deze tool http://www.speedtouch.nl/downloads/510R42_config_03.exe

Bij expert kies je dan voor DHCP Spoofing en de bijbehorende provider, zo wordt ie "bridged" en kun je hem aansluiten op je router.

In je router kun je alles op automatisch laten staan, als het goed is.

Verwijderd

Topicstarter
Hartstikke bedankt jongens.....

Ik zal blij zijn als het lukt...ik werd er zo langzamerhand mesjogge van!!

Verwijderd

chimo is uiterst aardig.

Maar deze actie kan ik totaal niet waarderen. Als je iets te klagen hebt kun je dat via email kenbaar maken. Klakkeloos een nieuw topic openen is NIET de bedoeling.

Dit topic is gesloten.