Na een stuk of 10 topics op GoT en nog tig tutorials gelezen te hebben kom ik er nu dus echt niet meer uit en hoop maar dat er iemand hier voor mij het verlossende antwoord heeft.
Ik heb al iets eerder een topic hier geopend over m'n JBuilder installatieperikelen en ben ondertussen opnieuw begonnen...
Op voorhand:
JDK: Sun Java 2 SDK v1.4.2 build 4 geinstalleerd in /usr/java/j2sdk1.4.2_04
Situatie:
JBuilder9 installeren resulteerd in een NoClassDefFoundError bij het uitvoeren van per_install.bin.
Ik heb het ook al geprobeerd met JDK v1.5.0 beta 1 (beta 2 was nog net niet uit toen) maar niets blijkt te helpen.
Het stomme is dat ik deze fout ook had bij het uitvoeren van Azureus maar dat heb ik op magische wijze al zelf weten op te lossen.
Wie-o-wie heeft tips of weet waar de fout zit want ik word er helemaal
en
van...
Ik heb al iets eerder een topic hier geopend over m'n JBuilder installatieperikelen en ben ondertussen opnieuw begonnen...
Op voorhand:
code:
1
2
3
4
| CLASSPATH=/usr/java/j2sdk1.4.2_04/lib/tools.jar: /usr/java/j2sdk1.4.2_04/jre/lib/rt.jar:./ JAVA_HOME=/usr/java/j2sdk1.4.2_04/ PATH=./:/usr/java/j2sdk1.4.2_04/bin:(blablabla) |
JDK: Sun Java 2 SDK v1.4.2 build 4 geinstalleerd in /usr/java/j2sdk1.4.2_04
Situatie:
JBuilder9 installeren resulteerd in een NoClassDefFoundError bij het uitvoeren van per_install.bin.
Ik heb het ook al geprobeerd met JDK v1.5.0 beta 1 (beta 2 was nog net niet uit toen) maar niets blijkt te helpen.
Het stomme is dat ik deze fout ook had bij het uitvoeren van Azureus maar dat heb ik op magische wijze al zelf weten op te lossen.
Wie-o-wie heeft tips of weet waar de fout zit want ik word er helemaal
Tesla Model Y RWD (2024)