verbinding verbreekt wanneer outlook express open staat*

Pagina: 1
Acties:

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Als ik op internet zit en ik open outlook-expres vliegt de verbinding binnen 1 minuut eruit, als ik dan weer verbinding maak duurt het weer laat zeggen 30 sec en dan vliegt ie er weer uit en zo gaat het de hele tijd door.

Ik heb windows xp en alle laatste updates in internet explorer staat alles op standaard waarden en mijn firewall (norton 2003) enabled ook gewoon cookies en staat vrij los.
Via outlook ontvang ik trouwens mail van : 2 hotmail-adressen en mail van mijn mailbox van mijn isp zonnet.

Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?
Alvast bedankt,

Alex

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat bedoel je met 'vliegt ie er uit'?

En Outlook of Outlook express? Die twee zijn heel erg verschillend :Y)

Verder WOS ==> Software Algemeen, (OE \/ OL) != OS zoals is uitgelegd in WOS Policy.

Anyhow, uitgaand van een inbelverbinding (welke verninding heb je?): schakel ophangen na mail binnehalen uit :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Outlook Express (en Outlook ook) horen beter thuis in Software Algemeen, probeer verder een beetje op te letten dat Outlook Express best wel andere programma's zijn en dat je dat ook goed weergeeft in de topic titel :)

Verder - staat 'disconnect after mail' ofzo niet aan in je Account Settings?

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

:w F_J_K vuile snelle typert :P

[ Voor 5% gewijzigd door elevator op 31-05-2004 18:56 ]