Ik heb een Windows XP Pro installatie die regelmatig een tijdje vastslaat, ik kan dan niks meer doen(alleen muis bewegen, ook ctrl+alt+del werkt niet) en als hij dan weer "vrijkomt" voert ie meteen alle acties uit waar ik tijdens het hangen op geklikt had. Dit is ook al bij vorige installaties gebeurd maar nu ben ik het best wel zat. Ik heb een P4 3,0Ghz, ASUS P4P800-VM moederbord en ASUS Radeon 9600 pro videokaart. Ik heb geprobeerd SP1 te installeren maar dit verhielp het probleem niet, in de search kon ik niks vinden. Iemand een oplossing voor dit irritante probleem? Alvast bedankt.
Dat lijkt me echt heel raar - begin eens met [search=windows xp hangt] door te lezen?Llanorant schreef op 31 mei 2004 @ 18:10:
in de search kon ik niks vinden.
Heb hetzelfde probleem sinds gisteren. Ineens doet win xp niks meer terwijl er niks bijzonders gebeurd. Kan de muis wel gewoon bewegen en vervolgens als ie "los schiet" voert ie inderdaad de dingen uit waar in de tussentijd op geklikt is. Terwijl hij hangt brand het lampje van m'n harddisk wel constant terwijl deze verder niet gefragmenteerd is.