MSI K7T Pro IIA

Pagina: 1
Acties:

• Tazzz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-08 14:50
Probleem:
Erg traag met opstarten van het systeem... Zelfs met alle ide-devices los en standaard biosinstellingen. Er zit dan alleen een Diamond Fusion (Voodoo Banshee) in en 256 MB geheugen.
Ledjes geven aan dat ie een tijdje bezig is met harddiskcontroller...
Duron is ingekleurd, maar blijkbaar niet goed, kan niet m'n multiplier veranderen. Ligt het misschien hieraan?
Ik had een ander systeem, met Thunderbird 900, maar dat liep vlekkeloos. Wel andere videokaart.. Iemand een ideetje? Bios is van november...

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:25
www.overclockers.com

moederbord reviews en dan ff zoeken.

De multplier veranderen werkt niet goed.
Dit is een veel voorkomend probleem bij deze bordjes. Jammer genoeg want voor de rest is dit bord perfect!!!!

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Misschien stomme vraag maar heb je dat ding wel goed geunlocked?

kep zelfde bord ook met duron en loopt/overclocked prima!

Nieuwe VIA 4-1 drivers al geinstalleerd?

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:25
Bij sommige doen ze het wel en bij anderen weer niet. Mijn t-bird is goed geunlocked. In mijn A7v ging het perfect.

• Garibaldi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10-2019

Garibaldi

Four rings to rule them all

Welke interface gebruik je voor je harddisk? Gezien het feit dat de ATA-100 functionaliteit nogal wat opstart-vertragingen kan veroorzaken, lijkt die me verdacht. (heb t ergens gelezen, ik weet alleen niet meer waar, sorry)
Gebruik je de speciale 80-draads kabel die bij het moederbord geleverd is, of een 40-draads kabel? Als je die 80-draads kabel gebruikt, is je harddisk dan ook minimaal ATA-66 compatible?

Zomaar wat ideeën van een heel tevreden MSI-gebruiker!

• Tazzz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-08 14:50
Het probleem heeft niets te maken met via drivers... Het begint al met het opstarten, dus het initialiseren van het moederbord. Ik heb de duron al opnieuw ingekleurd, maar dat maakt niet uit. Wat ik al zei, ik heb alle ide devices eruit getrokken, dus dat maakt ook niet uit.... Heeft iemand ervaringen met nieuwe biossen? Of moet ik maar terug naar de leverancier? Oh ja, de kast is een Aopen HQ-08, dus dat boeit niet.

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Er is net van de week een topic geweest over problemen met de pro 2a. Dat waren er best wel veel.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Pagina: 1