uitpakprogramma die bestanden gelijk delete?

Pagina: 1
Acties:

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:21

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een uitpakprogramma wat de bestanden, die overblijven na het uitpakken, gelijk weggooit.

Ik heb extractnow gepobeerd maar dat werkt niet vlekkeloos.
Winrar kan dat niet en Winace/PKZIP en 7-zip doen dat ook niet.

Is er een programma die dat wel doet?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik neem aan dat je de archieven bedoeld die je uit hebt gepakt?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
ja die bedoel...... mijn fout |:(

Verwijderd

Ik weet niet in welke context je dit wilt, maar als je bijv. je downloads wilt automatiseren kun je dit ook doen met een scriptje (> downloaden > uitpakken > delete archive > virusscanner > indien besmet > log en delete).

De letterlijke vorm van het script is afhankelijk van jouw gebruikte software (downloadmanager, archivedecompressor, virusscanner).

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
Gewoon gedownloade archives na het uitpakken gelijk deleten.
Beetje vreemd dat winrar (en consorten) die optie niet standaard hebben, ligt toch voor de hand zou je zeggen..........

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-08 10:12

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Magic666 schreef op 31 mei 2004 @ 19:31:
Beetje vreemd dat winrar (en consorten) die optie niet standaard hebben, ligt toch voor de hand zou je zeggen..........
Dat is wel een goed idee, alleen moet het standaard niet aanstaan, tenzij je het in het optie schem aangeeft.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Magic666 schreef op 31 mei 2004 @ 19:31:
Ben blij dat ze dat niet doen, ik bewaard namelijk ALLE downloads, of het nu een .exe is of een .zip/rar/whatever.

Zie er ook niet het nut van in hoor, maargoed, jij wilt het. Misschien dat er wel een archiver is die dit kan? Heb er eigenlijk nog nooit zo over gedacht :)

edit:
WinRAR 3.20 kan het in iedergeval niet, net ff gecheckt.

[ Voor 7% gewijzigd door RaZ op 31-05-2004 22:21 ]

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

En dan op rar file 31 erachter komen dat daar een fout in zit.......dan ben je dus bestand 1 t/m 30 al kwijt....lijkt me toch geen lekker idee

Oeps.....NA het uitpakken..... sorry

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 22:20 ]

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
Met extractnow (www.extractnow.com) kun je dat aangeven, alleen werkt het dus niet helemaal. De ene keer haalt ie alle archives weg en de andere keer laat ie wat staan.

Maar ik heb nu weetikhoeveel proggies geprobeerd en geen van alle heeft die optie!

Extractnow crc checkt het eerst en gooit pas weg nadat het uitpakken gelukt is :)

edit2: zeg ik :P

[ Voor 19% gewijzigd door Magic666 op 31-05-2004 22:21 ]

Pagina: 1