Toon posts:

Chaintech ZNF3-150 probs+tweakbios wanted

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand al de tweakbios voor de ZNF3-150 kunnen vinden?
Tevens ben ik op zoek naar de goeie Flasher ervoor. Chaintechs site is echt ruk wat dat betreft en de tech request heeft al een maand vakantie geloof ik... :(
En gebruikt er nog iemand Twinmos 512Mb/3200 mem icm een athlon 64? mijn strip loopt niet stabiel , nu loopt ie op 375Mhz (cpu@2250), maar ik wijzig dus liever zn timings.
Tevens zou dit board 6 USB2 ports hebben , echter ziet Sisoft sandra maar 1 usb 2 en 2 usb 1 controllers :? grrr iemand dezelfde bevindingen gehad?

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 08:36

DSK

boeiend...

Chaintech's site zal imho geen linkjes geven naar tweakbiossen :z

Twinmos is bekend om zijn problemen met de AMD64, heb wel zelf een PC staan hier met 2x 512MB Twinmos op AMD64 en die draait als een zonnetje

6USB poorten zijn niet noodzakelijk 6controllers. er kunnen ook ingebouwde HUB's zijn waardoor er maar één controller is voor 6 poorten.
Of zijn er maar 6 poorten in totaal?

Blog (Linux-related)

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft in totaal 3 controllers (ieder 2 ports) enkele met hub ondersteuning, geeft echter 2 usb 1.1 controllers en 1 usb2.0 aan. Beetje vaag vind ik en dan moet je (eigenlijk) ook nog de cardreader in de meegeleverde C-box op deze usb 2 connector aansluiten....heb je helemaal geen usb2 meer over. ach ik stop er wel een extra controllertje in.
Maar bij jou draait die Twinmos wel dus....hmm ik wil er ook nog 512 bij doen maarja als ik dan alles lager moet klokken beetje minder (die twinmos strips staan trouwens wel op de supported mem lijst van het mobo).
BTW weet jij waar ik die flashtool voor de Award bios kan halen? dan kan ik hem in ieder geval naar de vers.3.0 flashen (toch al wat :) )
Beetje jammer van Chaintech, ik heb eigenlijk altijd A-bit gehad....nooit problemen en vet te tweaken......stom stom.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 02:22 . Reden: foutje in text ]