Ik heb er anders ook nog geen oplossing voor (heb hier ook een ga7n400pro2 plank en krijg deze ook niet hoger dan de 10% die in de bios staat, vandaard dat mijn duron niet harder wil dan 2100 mhz
hoe dan ?Terw_Dan schreef op 31 mei 2004 @ 16:43:
Anders verhoog je de vcore op je cpu toch? dat is natuurlijk ook altijd een mogelijkheid om te doen
en is het ook niet mogelijk de bios te editten ( hoewel ik dit zelf niet kan is er mss iemand anders lief genoeg
[ Voor 22% gewijzigd door HeepH op 31-05-2004 16:47 ]
heb het zelfde mobo uiteraard.
[ Voor 18% gewijzigd door Mister_X op 31-05-2004 17:40 ]
mislukte bij mij eerst, ga hem nu weer proberen op mijn duronnetje
kijken of ik hem boven de 2100mhz krijg
ik neem aan dat de vcore die ik kies de minimum is, en dat ik daar dan nog speling op heb ?
en fsb is de ''standaard'' fsb (daar doe ik niet aan
en ik verbind die dingen met ......?
(sorry voor vragen,maar ik vern**k niet graag mijn proc)
Dat is volgens mij gewoon het opstartvoltage (waar je dus geen ocmarge meer op hebt)
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Nee, het is niet het minimum, ik koos 1.75, en daarmee werd het standaart voltage 1.9v! (dus let daar op), als ik in het bios 7.5% kies, dan wordt het voltage 1.97, 10% word 2.05 ofzo,HeefStan schreef op 31 mei 2004 @ 18:04:
thanks Terw_dan
ik neem aan dat de vcore die ik kies de minimum is, en dat ik daar dan nog speling op heb ?
en fsb is de ''standaard'' fsb (daar doe ik niet aan)
en ik verbind die dingen met ......?
(sorry voor vragen,maar ik vern**k niet graag mijn proc)
http://www.ocinside.de/html/workshop/pinmod/amd_pinmod.html
hier een goeie link die ik zelf gebruikt heb, je moet effe cpu view op socket view zetten, en dan gewoon ijzerdraadjes uit een stroomdraadje nemen en die (0.5cm ofzo) ombuigen naar een V'tje, en dan met een pinsetje in de gaatjes doen
alleen dan wel op je proc, geen zilverlijm in de gaatjes van dat witte dingTerw_Dan schreef op 31 mei 2004 @ 20:59:
het kan ook met zilverlijm (daar doe ik het mee) is denk ik het makkelijskste.
zilverlijm.... mja heb ik niet echt bij de hand...dus dan word het toch koperdraad ( is ook makkelijker als ik andere config wil/iets opfuck)
hey mannen (evt. vrouwen) allemaal bedankt... als ik deze week tijd over heb ben ik bang dat me cpu het heet gaat krijgen (of anders mijn vriendin
Ik ga daar zeer binnenkort ff die wiremod op proberen
2+v zonder vmod!
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
iemand al resultaat met deze mod (op evt. mijn mobo)
Ik heb het met de bruggen gedaan op mn Asrock, maar deze mod werkt op ELK socket A mobo, omdat het de pinnen veranderd die aangevenen hoeveel Volt er op de core moet, dus het mobo doet nix anders dan gewoon het geselecteerde voltage geven.HeefStan schreef op 31 mei 2004 @ 21:11:
laat je het me wel horen dan
iemand al resultaat met deze mod (op evt. mijn mobo)
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Ja, dat had is dus ook met mijn (nu rip) duron. (wiremod voor 1,85v kwam dus ook niet hoger ofzo, was op a7n8x-x)DaWaN schreef op 31 mei 2004 @ 22:23:
[...]
Ik heb het met de bruggen gedaan op mn Asrock, maar deze mod werkt op ELK socket A mobo, omdat het de pinnen veranderd die aangevenen hoeveel Volt er op de core moet, dus het mobo doet nix anders dan gewoon het geselecteerde voltage geven.
Hij is er ook in het engels!HeefStan schreef op 31 mei 2004 @ 23:19:
bruggen ? die staat er ook ja, maar die snap ik niet want ik kom niet uit dat duitste geleuter ( en zo slecht is mijn duits niet hoor)
ff google:
http://www.ocinside.de/go...op/pinmod/amd_pinmod.html\
Engels
ik laat nog van me horen