Toon posts:

Videokanaal in kleur krijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wel, ik heb al veel geprobeerd maar blijkbaar lijkt het mij niet te lukken om van video over te zetten naar pc!

Wat is juist mijn probleem?
Wel, als ik dus mijn video aansluit op mijn tvkaartje (Hauppauge WinTV GO 2) dan krijg ik dus enkel zwart wit signaal binnen! En dit heeft niks met mijn instellingen te maken van PAL of NTSC, deze staan allemaal juist want ik kan mijn 'gewone' zenders ontvangen in kleur!

Ik heb ook al geprobeerd om een koppelstuk te kopen maar dit blijkt ook totaal geen effect te hebben!

Ik heb ondertussen ook al vernomen dat mijn tvkaartje enkel composiet signaal kan binnenkrijgen!

Nu was mijn vraag dus, hoe kan ik dit dan allemaal instellen dat ik mijn beeld wel in kleur krijg! Wat moet ik kopen van koppelstukjes of welke opstelling gebruiken!

Het zou zeer handig zijn moest iemand mij bij dit toch wel serieuze probleem kunnen helpen!

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-02 23:42
Met wat voor prog heb je het geprobeerd?
Probeer us een ander programma, bij mij (Leadtek wintv 2000 deluxe xp) werkt het perfect

Verwijderd

sluit de videorecorder aan op de antenneaansluiting en zoek het videokanaal van de recorder. Dan komt de videorecorder over als een tv zender en heb je als het goed is nergens last van. Dat je tvkaartje alleen composiet kan binnen krijgen en geen scart ofzo is normaal.
Welkom op GoT trouwens ;)

Verwijderd

zeker dat je in Pal werkt? Sommige kaarten en soft staan standaard op NTSC

Verwijderd

Als het echt ligt aan S-video output van de video:
Gebruik een S-video naar Composiet verloop zoals die in de TVout Faq staat beschreven.

De antenne aansluiting zou ik niet gebruiken, die geeft teveel verlies tov een s-video>composiet signaal.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 16:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wel bedankt voor jullie hulp, maar het probleem is bij deze dus toch opgelost geraakt! 8)7
Pagina: 1