Ik heb voor 3 dagen terug een abit kv8-max3 gekocht ben altijd groote voorstander van abit, mijn nf7-s boardje was ik ook zeer te spreken over alleen kan ik van dit boardje niet zeggen, ik had de hele pc inelkaar gezet, vervolgens boote de pc heb windows geinstalleerd, en toen gebeurde na 2 dagen het onmogelijke. Plotseling in windows gaf mobo aantal lange pieps en vervolgens ging pc uit. Na opnieuw aanzetten kwam pc niet verder dan error code 52 op post display bleek volgens pc geheugen probleem te zijn. dus heb vervolgens 2 x 512 mb pc 3200 er uit gehaald en met single geprobeerd, dus 1 x 512 na tijdje klooien en cmos gereset starte de pc zonder problemen op wonder boven wonder, ook na het plaatsten van 2e reepje deed alles het weer normaal. Tot dat ik plotseling ontdekte dat na die shutdown in windows mijn onboard 3com lan controller er niet meer was, lampies branden niet en hij gaf bij bootscreen ook geen mac adress aan. abit gebeld zeiden dat ik bios versie 2.1 moest installen aangezien in de change log ook stond dat dat het probleem zou verhelpen. na het succes vol flashen van bios, start pc opnieuw op en blijkt niks te zijn veranderd alleen dat windows nu ook bleef hangen, ook de versie install mocht niet baaten bleef bij setup screen al hangen, enige wat werkte was veilige modus de rest werkte niet. Ik weet nu nog steeds niet wat probleem is, en of het uberhaupt zelf te verhelpen is. 
specs
ABIT KV8-MAX3
ATHLON 64 3000+ 512 CACHE
ASUS 9570 /TD 256 MB
2 X 512 PC3200 OEM
WESTERN DIGITAL SATA SCHIJF 120 GIG
specs
ABIT KV8-MAX3
ATHLON 64 3000+ 512 CACHE
ASUS 9570 /TD 256 MB
2 X 512 PC3200 OEM
WESTERN DIGITAL SATA SCHIJF 120 GIG