Tijd voor een nieuwe enquete?

Pagina: 1
Acties:

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
N.a.v. Medewerking gevraagd voor Tweakers.net enquete vroeg ik me eigenlijk af of er plannen waren voor een nieuwe enquete?
Ondertussen zijn er al zoveel dingen veranderd op tweakers.net en GoT dat het wellicht wel handig is om te kijken hoe de mensen nu T.net/Got waarderen.

Hoe denken jullie hier over?
:)

39

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Zo'n enquête heeft natuurlijk alleen nut als er ook mensen beschikbaar zijn om zaken die volgens de enquête veranderd zouden moeten/kunnen worden die zaken dan ook daadwerkelijk aan te passen.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-02 12:36
Ach, het gaat nu goed :)

Ik zal hem zeker invullen. Maar er zijn nu nog best veel dingen te doen. Ik zou zelf wachten tot na de merge, waarom lijkt mij wel duidelijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door Roberto op 31-05-2004 16:19 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

Ik heb niet echt het gevoel dat er veel onvrede heerst onder de gebruikers (wat wel eens anders is geweest ;) ), dus zie niet echt reden om nu een groot centraal verbeterrondje te houden. Bovendien functioneert Lieve Adjes op het moment eigenlijk heel goed, en weten mensen de weg echt wel te vinden als ze veranderingen willen zien :)

Professionele website nodig?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb het laatst nog met Jack/testcase (eindredacteur ;) ) hierover gehad en die had er op zich wel oren naar. T.net (ik doel hierbij voornamelijk op de FP, aangezien ik daar het meeste mee te maken heb) is de afgelopen maanden/jaren bezig geweest - en nog steeds - met een professionaliseringsslag en het kan daarom best nuttig zijn om hierover, en over andere punten, feedback te krijgen van jullie, de gebruikers :) . Of dit echter plaats zal vinden en wanneer dat dan zal gebeuren weet ik niet, maar het idee op zich is dus absoluut niet slecht.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

Hum nu je het zegt die vorige ging ook over de FP.... moved to Frontpage Algemeen :)

Professionele website nodig?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
ok, dan wacht ik het nog even af :)

39

Pagina: 1