Ik wil graag een standaard value in een textbox in flash. Normaal gesproken doe je dat in HTML met value="vul dit in". Als ik dit in <instance name> van het textveld in flash doe dan krijg ik wel wat te zien als standaard value in mijn movie maar niet geheel goed. Dit komt er namelijk te staan:
_level0.value="vul dit in"
Wat doe ik hier fout ? Iig.... ik kan (sja werkte altijd met de oude flash en MX is volgens mij wat veranderd, of ik heb er al tijden niets meer mee gedaan
) het niet vinden en zoeken hier levert weinig op, werk de search al weer als van ouds ?
Tevens kan ik ook gebruikt maken van het HTML stukje dat als je op de textbox klikt dat deze dan automatisch "geleegd" wordt ?
Verder zal ikme maar weer eens diep gaan verdiepen in flash.. je raakt er toch uit heb ik het idee
_level0.value="vul dit in"
Wat doe ik hier fout ? Iig.... ik kan (sja werkte altijd met de oude flash en MX is volgens mij wat veranderd, of ik heb er al tijden niets meer mee gedaan
Tevens kan ik ook gebruikt maken van het HTML stukje dat als je op de textbox klikt dat deze dan automatisch "geleegd" wordt ?
Verder zal ikme maar weer eens diep gaan verdiepen in flash.. je raakt er toch uit heb ik het idee
Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)