antraxbomb, welkom op GoT 
Zou je je startpost even willen aanvullen met wat meer informatie, want zo kan niemand er echt wat mee denk ik
Kijk even hier mbt wat we van een topicstart verwachten: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Zou je je startpost even willen aanvullen met wat meer informatie, want zo kan niemand er echt wat mee denk ik
Kijk even hier mbt wat we van een topicstart verwachten: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Als we nu nog even snappen wat je nou precies bedoelt?
als in een ZIP file? iig dat is ff t enige wat ik er uit halen kan
als in een ZIP file? iig dat is ff t enige wat ik er uit halen kan
404 Signature not found
een .dat bestand kan je met winrar openen. Maar het lukt mij dan niet om dat bestand te veranderen of een nieuwe .dat aan te maken met een nieuwe map erin.
Waarom moet het persee een .dat file worden dan? Waarom maak je niet gewoon een nieuwe rar file ?
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Het is voor een spel,
Ik heb iets gedaan waardoor ie een andere taal werd. Maar nu heb ik een language pack om het weer engels te maken. En in een .dat bestand staan die bestanden voor de taal van dat spel.
En die bestanden van die language pack moeten dus geconferteerd worden naar een .dat
Ik heb iets gedaan waardoor ie een andere taal werd. Maar nu heb ik een language pack om het weer engels te maken. En in een .dat bestand staan die bestanden voor de taal van dat spel.
En die bestanden van die language pack moeten dus geconferteerd worden naar een .dat
Zeg dat dat, wij zijn niet zulke goede gokkers 
Maar dat zal van het bestandsformaat en dus van het spel afhangen. Grote kans dat het niet zomaar kan, ook grote kans dat specifiek op die spelnaam (of de naam van de familie spellen) op google zoeken je verder helpt.
.dat is een veel te generieke extentie om wat mee te kunnen. Bekijk het eens met een hex editor en kijk of je het type kan herkennen, vergelijk het met een zip en rar
Maar dat zal van het bestandsformaat en dus van het spel afhangen. Grote kans dat het niet zomaar kan, ook grote kans dat specifiek op die spelnaam (of de naam van de familie spellen) op google zoeken je verder helpt.
.dat is een veel te generieke extentie om wat mee te kunnen. Bekijk het eens met een hex editor en kijk of je het type kan herkennen, vergelijk het met een zip en rar
[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 31-05-2004 15:02 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Als je zeker weet dat er een rar-compressie op die bestanden van het spel zit, dan kan je de file gewoon renamen naar een .dat toch.Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 14:56:
Het is voor een spel,
Ik weet wel dat je bijv. bij SOF2 gewoon zip-files kon renamen naar een andere extensie en dat het spel het dan pakte. Dus als je weet welke compressie-methode er gebruikt wordt in die files, zou je het gewoon kunnen proberen te renamen.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Pagina: 1