Ik ben serieus aan het denken over het omschakelen van een wired naar wireless netwerkje. Ik denk dat ik in de nabije toekomst een mac'je zal aanschaffen, dus zoek ik een oplossing die voor de toekomst mac-proof is. Om het simpel te houden ben ik aan het kijken naar de Linksys Wireless-G ADSL Modem/Router/Switch, PSTN. Ik kan echter nergens vinden of deze ook geschikt is voor de mac. Het werkt op 54mbps dus wat dat betreft zou de Extreme kaart er mee om kunnen gaan.
Zijn er bekende problemen met bepaalde routers die geen mac aankunnen? Of is dit zo standaard dat ik me helemaal geen zorgen hoef te maken?
toevoeging - het AirPort Extreme-basisstation vind ik toch wat duur, en daar zit volgens mij nog geen eens een ADSL modem bij. Vandaar dus dat ik op zoek ben naar een andere oplossing.
Zijn er bekende problemen met bepaalde routers die geen mac aankunnen? Of is dit zo standaard dat ik me helemaal geen zorgen hoef te maken?
toevoeging - het AirPort Extreme-basisstation vind ik toch wat duur, en daar zit volgens mij nog geen eens een ADSL modem bij. Vandaar dus dat ik op zoek ben naar een andere oplossing.
[ Voor 20% gewijzigd door oscarvdb op 31-05-2004 13:27 . Reden: toevoeging ]
... he's gone.