[win 98 SE] MSN messenger 6.2 (geen geluid)

Pagina: 1
Acties:

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-08 09:16

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Het probleem:
Ik heb hier een P266 bak staan, met win98se erop en MSN messenger 6.2. Maar MSN geeft geen geluid. Heel vreemd.
Onder Extra -> opties -> algemeen -> geluiden staat helemaal onderaan MSN Messenger. Maar ZONDER geluiden erbij. Ik heb geprobeerd MSN opnieuw te installeren, maar zonder succes. Ik zit nog steeds zonder geluid.

Hoe krijg ik er weer geluid in?

Uiteraard doet het geluid het wel... ;)

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Ik heb gisteren ook MSN 6.2 geinstalleerd...nog nooit zulke brakke software gezien...PC liep helemaal vast en midden in een chat was ik opeens offline, namen werden niet goed weergegeven en meer van die onzin.

Ik zou zeggen, probeer eerst 6.1 weer eens en je wilt niet meer updaten.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Galois

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
kamstra schreef op 31 mei 2004 @ 13:11:
Ik heb gisteren ook MSN 6.2 geinstalleerd...nog nooit zulke brakke software gezien...PC liep helemaal vast en midden in een chat was ik opeens offline, namen werden niet goed weergegeven en meer van die onzin.

Ik zou zeggen, probeer eerst 6.1 weer eens en je wilt niet meer updaten.
Jaaaaa... maar ik heb thuis ook MSN 6.2 en daar werkt het prima met geluid... Dus daar kan het niet aan liggen...

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Galois schreef op 31 mei 2004 @ 13:24:
[...]

Jaaaaa... maar ik heb thuis ook MSN 6.2 en daar werkt het prima met geluid... Dus daar kan het niet aan liggen...
wat dacht je van een andere hardware setup....zou ik maar niet te snel zeggen dat het niet aan MSN ligt, voor hetzelfde geld kan ie gewoon niet met je hardware overweg...doe eens een reinstall dan

• Galois

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
kamstra schreef op 31 mei 2004 @ 13:25:
[...]

wat dacht je van een andere hardware setup....zou ik maar niet te snel zeggen dat het niet aan MSN ligt, voor hetzelfde geld kan ie gewoon niet met je hardware overweg...doe eens een reinstall dan
Daar heb je een punt. Ik zal het eens proberen...

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
kamstra schreef op 31 mei 2004 @ 13:25:
[...]

Had hij al gedaan ;) Het reinstall gedeelte :9

Maar heb je dit alleen met MSN 6.2?

[ Voor 4% gewijzigd door LifeTecH op 31-05-2004 13:27 ]

• Galois

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
LifeTecH schreef op 31 mei 2004 @ 13:27:
[...]

Had hij al gedaan ;) Het reinstall gedeelte :9

Maar heb je dit alleen met MSN 6.2?
Ik heb alleen MSN 6.2 geprobeerd. Ik ben nu 6.1 aan het zoeken (is overigens niet zo makkelijk te vinden.... :) ).

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

hoezo? google is je vriend --> hint, kijk eens bij tweakzone :X

• Galois

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
kamstra schreef op 31 mei 2004 @ 13:36:
hoezo? google is je vriend --> hint, kijk eens bij tweakzone :X
Ik had er ook een grotere :) bij kunnen zetten.

En ik ben idd bij msn.tweakzone.nl aan het downloaden, alleen het is slechts een Chello 16 kb/s download hier... :Z
En dat duurt even...

EDIT:
Even een update om de zaak te sluiten:

Het is nog een hele karwei geweest. Bij MSN 6.1 waren geen geluidsbestanden (HE??), maar wel verwijzingen er naar (bij MSN 6.2 waren er geen verwijzingen, maar wel de bestanden). Dus uiteindelijk deze twee samen genomen en bereikt hetgeen ik wilde bereiken.

[ Voor 31% gewijzigd door Galois op 01-06-2004 11:06 ]

Pagina: 1