als ik me cpu stress zakt me 12v lijn naar 11.06 en standaar is hij tussen de 11,30 en 11,60 maar heb geen zin om nieuwe voeding te kopen hoe kan ik dit verbeteren
Hardware eruit halen 
Je voeding is overbelast, hoe denk je zelf dat je dat kunt oplossen
Je voeding is overbelast, hoe denk je zelf dat je dat kunt oplossen
Tenzij je een voeding hebt waar je van binnenuit met potmeters de voltages kunt regelen: niets
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
je leeft je naam niet echt na. CPU die hard werkt gebruikt meer energie. doe je niets aan. lees jezelf de volgende keer dat je een vraag stelt svp eerst even in... <zucht> hoe dan ook- zoals al gezegd, je doet er weinig aan. sterkere voeding of hardware druit halen.
d8 ik al dusz... alles eruit had ik al geprobeert maar het probleem blijft ook als cpu laag loop bijv 6x100 maar 12.5x200 krijg ik hetzelfde tis XP2500+ Mobile
dan maar binnekort antec hale
dan maar binnekort antec hale
Bij mij is dat ook zo vreemd, mijn 12V is 11.8V en het is NIET de voeding, want ik heb net een ThermalTake 480watt voeding. Denk zelf dat het aan de mobo ligt.
Verwijderd
Als je een 12V van 11.8 hebt dat is er helemaal nog geen probleem.Boogieman82 schreef op 31 mei 2004 @ 13:40:
Bij mij is dat ook zo vreemd, mijn 12V is 11.8V en het is NIET de voeding, want ik heb net een ThermalTake 480watt voeding. Denk zelf dat het aan de mobo ligt.
Psies, want dit is maar 1,7%
knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!
Kan ook een brakke uitlezing van je mobo zijn.Boogieman82 schreef op 31 mei 2004 @ 13:40:
Prik je multimeter es in een molex en meet it yourself
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Met zo'n minimale topicstart kunnen we natuurlijk niks
Wees wat uitgebreider in dit soort gevallen en probeer voor de grap het een en ander.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()