Toon posts:

Paper per ongeluk verwijderd

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zo fokking stom geweest om m'n paper te verwijderen (permanent, dacht dat het een oude versie was)

Ben nu druk op zoek naar programmaatjes (Mac OSX Panther) om verwijderde bestanden mee terug te halen (virtuallab, officerestore, data rescue x), maar ze zijn stuk voor stuk erg prijzig. Hoewel ik er veel voor over heb om m'n paper terug te krijgen vind ik eenmalig zoveel geld neerleggen wel erg veel van het goede...

Iemand andere tips?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 12:55 ]

Verwijderd

Laat dat even achterweg wil je? We willen als GoT niet stimuleren tot het gebruik van warez!

[ Voor 78% gewijzigd door Zwerver op 31-05-2004 14:48 ]

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

[This is what you get when you mess with us]

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 13:28:
[...]

Is alleen voor Windows toch?
Hmmm ja...sorry...volgens mij heb je gelijk :X

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Topicstarter
Officerestore lijkt een perfect tooltje, maar kost $25... Op zich de goedkoopste oplossing, maar het is 1: eenmalig en 2: je weet vantevoren niet of het werkt... ;(

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Het is shareware dus je kan het eerst proberen. Je hoeft het niet gelijk te kopen. ;)

kleurbleur.nl

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, maar hij kapt bij de eerste 10 gevonden documenten. Weet je dus nog steeds niet of hij mijn document wel zou vinden

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmm... weet je wat ik nu een beetje het probleem vind? In principe zeg je hier dat je data wil recoveren maar er niet voor wil betalen... Omdat ik erg bang ben (zie ook mijn modbreak) dat dit gaat leiden tot warez voorstellen gooi ik hem toch dicht. Ik hoop dat je geluk hebt met 1 van de progjes die je op legale/niet-legale manier te pakken kan krijgen, maar wij kunnen je hier helaas niet op legale manier bij helpen, tenzij jij bereid bent om te betalen voor programma's

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.