Toon posts:

[WXP]Rechtermuisknop traag bij bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Al enkele weken heb ik dit probleem en ik kan er maar geen oplossing voor vinden.
Wanneer ik met de rechtermuisknop op een willekeurig bestand klik duurt het een seconde of 5 voordat het menu verschijnt. Bij mappen heb ik dit probleem niet. Ik heb de search gebruikt, maar kon alleen wat oudere dingen vinden die niet werkten :r

Weet iemand hoe ik dit oplos?

JanWillem

Verwijderd

Kun je wat meer info geven: welk OS bijvoorbeeld, heb je speciale mousdrivers geinstalleerd..

(whoops, XP dus...)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 12:50 ]

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:06
Anti virus progs kunnen dit veroorzaken.
Norton was a bad boy here with that kinda shit.

Overgestapt op Panda. Totaal geen performance impact. En nestelt zich niet zo diep.
Panda rulez..

Verwijderd

Topicstarter
Kheb er nog nooit problemen mee gehad... :o Het was ineens :r

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb norton eraf gemikt, maar het probleem blijft zich voordoen... :( Iemand een andere oplossing?

Verwijderd

Ik heb ook al een week hetzelfde probleem. Ik had McAfee virus scanner maar die heb ik al paar dagen verwijderd en inplaats daarvan gebruik ik nu Zone Alarm Sicurity Suite, dus aan de virus scanner zal het niet liggen. Ik heb ook al paar adware proggies gedraaid zonder succes.

Iemand een idee hoe we dit kunnen verhelpen?

Verwijderd

Topicstarter
*schop* :O

Verwijderd

ligt waarschijnlijk aan de keuze 'nieuw'.
Als daar heel veel zit dan gaat dat heel lang duren om dat te laden.
Daar moet je dus wat dingen verwijderen, dan kan dacht ik met tune up utilities 2004 :)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, geen van beiden werken :(

Verwijderd

:) :Y) Ik heb de oplossing eindelijk gevonden:

-Download en installeer dit
-Open het programma en click op Type bovenaan, zodat alle 'Context Menu' bij elkaar komen
-Nu moet je een voor een de Context Menu files gaan Disable-en en Enable-en tot het rechtermuisknop werkt (als je gaat Disable-en moet je wel ff je rechenmuisknop gaan testen ;) )

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig programma! Hij werkt :) Bedankt.
Pagina: 1