ik heb deze cooler op me 9800 pro nu .. maar aangezien ik voor een x800 xt wil gaan wouw ik ff weten o ik deze cooler Meschien erop kon plaatsen .. bedoel deze cooling heeft me een vette oc boost gegeven.. en hoopte of dit ook van toepassing was voor me x800 xt
lees artic website eens and you will find it out
[ Voor 92% gewijzigd door SmoothTweaker op 31-05-2004 16:45 ]
Hij past iig zo goed als zeker. De mouthing holes op de nieuwe ATI kaarten zijn hetzelfde als van de vorige generatie.angelus20 schreef op 31 mei 2004 @ 12:43:
ik heb deze cooler op me 9800 pro nu .. maar aangezien ik voor een x800 xt wil gaan wouw ik ff weten o ik deze cooler Meschien erop kon plaatsen .. bedoel deze cooling heeft me een vette oc boost gegeven.. en hoopte of dit ook van toepassing was voor me x800 xt
De vraag is alleen of de silencer de kaart koel kan houden, maar ik denk niet dat dat zo'n probleem is aangezien Sapphire een kloon van deze koeler gebruikt op zijn toxic serie (X800PRO atm, XT zal ook nog wel komen)
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
alleen zal die oc boost wel uitblijven, omdat het verschil stock > silencer kwa koelcapaciteit veel minder groot it
Hmmm das jammer want ik had gehoopt dat ie even goed zou gaan coolen..
bedoel zijn er dan al andere coolers uitvoor de x800 XT ??,
ik ga deze kaart zeker halen en zal hem die zelfde dag gaan océn
(waarom? omdat ik gek ben op fps, simpel)
bedoel zijn er dan al andere coolers uitvoor de x800 XT ??,
ik ga deze kaart zeker halen en zal hem die zelfde dag gaan océn
Pagina: 1