Toon posts:

kan geen image branden, cue files kloppen niet in lijn 3

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gister Bitte ein Beat 9 gedownload, ik weet niet wat voor een bestands indeling het is, er staat gewoon "winamp media file". Ik heb er ook 2 cue files bij want het is 1 grote mix, en met die cue files wordt het een gewone cd met pauzes.

Nu als ik met nero de image wil branden, dan geeft hij de fout: "onbekende bestands indeling".

Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/mvt3c/Voorbeeld.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/mvt3c/cue.JPG

Dit is mijn situatie...

Kan iemand mij helpen???

Alvast bedankt, groet Mvt3c _/-\o_

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Was het echt nodig zo'n grote screenshots te posten voor iets dat je gewoon had kunnen copy/pasten?

Op lijn 3 van je cue-sheet zie ik een bestandsnaam zonder extensie. Hoewel dit best mogelijk is, is dit in Windows eerder zeldzaam. Mediabestanden hebben vrijwel steeds een extensie *.mp3, *.wav, enzovoorts...

Omdat in screenshot 1 de cue-sheet ook geen extensie heeft veronderstel ik dat je Explorer/Verkenner ingesteld staat om bestandsextensies te verbergen. Dat betekent dus concreet dat het media bestand "Bitte ein beat cd1" zeer waarschijnlijk ook een extensie heeft maar dat je ze met de huidige instellingen gewoon niet kunt zien.

Dus verander je Explorer/Verkenner instellingen (Tools/Extra -> Folder options / Map opties? -> View / Weergave?) zodat bestandsextensies steeds worden weergegeven.

Nu zou je de extensie van het mediabestand moeten kunnen zien. Verander lijn 3 van de cue-sheet door de juiste extensie toe te voegen. Eventueel moet WAVE nog vervangen worden afhankelijk van het mediaformaat en het programma dat je gebruikt om de cue-sheet in te lezen (bv MP3). Trouwens, laat heel de path D:\Mark\Bitte ein beat 9\cd1\ maar achterwege. Dat is niet nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door satcp op 31-05-2004 12:00 . Reden: update ]

Verwijderd

/warez

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Uitbreiding hierop: dit is al vaak genoeg langsgekomen en makkelijk te vinden met de search. Natuurlijk kan je die CD ook gewoon kopen, dan hebben ze het al voor je gedaan.

Dit topic is gesloten.