Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 16:37
Misschien een beetje onduidelijke titel, maar ik ben benieuwd of ik in een kleine ruimte meerdere MX700's kan gebruiken. Stel je voor dat je in een kamer van 4 bij 4 zit met 3 pc's en deze allemaal op een MX700 aansluit. Gaat de cursor dan, wanneer 1 iemand beweegt, op alle schermen bewegen, of werkt dit niet zo?

Ik zie namelijk wel is in de V&A oproepjes staan van mensen die een kapotte cradle hebben, en daar een nieuwe voor vragen.
Ik weet niet of de MX700 dmv infrarood werkt, of dat het op een frequentie zit. Als het op een frequentie zit heeft het natuurlijk weinig nut om een nieuwe cradle te kopen.

Iemand die hier wat van afweet?

Ioniq 5 P45

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Die dingen kunnen natuurlijk gewoon op andere kanalen overschakelen.
Geen probleem dus om er meerdere op 1 plek te gebruiken.
Moet je natuurlijk wel weten hoeveel kanalen zo'n ding heeft ;)

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

Verwijderd

naar mijn idee gaat dit niet werken, ik heb hier 2 logitec optical deluxe toetsenborden en muizen naast elkaar

maar dit kan ik niet tegelijkertijd gebruiken omdat het wel stort opelkaar ongeacht dat beide op een ander kanaal werken :S

gewoon een switchbox gebruiken raad ik je aan.

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Zowel infrarood als radio werken met frequentie's hoor ;). Maar de MX700 werkt dus met een radiofrequentie :).

Ik heb het vorige weekend getest en ik had er geen probleem mee (2 mx700's naast elkaar) en als je dat wel hebt, gewoon switchen van kanaal ;).

We hadden beide hetzelfde tobo en muis en het stoorde wel, totdat ik switchde van kanaal.
Spiller schreef op 31 mei 2004 @ 10:43:
Maar aan een switchbox heb ik niet zo veel als er meerdere mensen bezig zijn. Of stel dat als ik naar een LAN ga, en degene naast mij gebruikt ook een MX700. Treedt er dan storing op, of is het gewoon hetzelfde verhaal?
Dat had ik dus, naast me een mx700 en achterme een of ander onbekend radiografisch ding. Dit in een redelijk kleine slaapkamer :).

[ Voor 59% gewijzigd door GeforceDDQ op 31-05-2004 10:46 ]

301SQN

• Spiller
Maar aan een switchbox heb ik niet zo veel als er meerdere mensen bezig zijn. Of stel dat als ik naar een LAN ga, en degene naast mij gebruikt ook een MX700. Treedt er dan storing op, of is het gewoon hetzelfde verhaal?

Ioniq 5 P45

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-11 15:27

Griffin

Is mythical

als ik de andere repleys goed heb gelezen dan moet je je muis van kanaal switchen, en heb je er geen extra switchbox voor nodig.

dus je moet afspreken op LAN's waar die andere mensen op zitten (welk kanaal) en anders is het uitproberen.

• BORG
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 14:52
Mag toch geen probleem zijn. Ik kan mij herinneren dat een verbetering van deze muis was dat ze met z'n honderden in 1 ruimte kunnen werken.

• Spiller
Ok, dan is het duidelijk voor me. Bedankt voor jullie reply's.

Ioniq 5 P45

• Teun_2
  • Laatst online: 24-11 21:33
De mx700 heeft slechts 2 kanalen dacht ik, maar op zich niet zo een probleem. Bereik is maar 3 a 4 meter.

• charlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 13:08

charlie

?*?

Of je koopt gewoon de MX900 natuurlijk (Bluetooth versie). Ik heb er een op m'n vaste pc (eigenlijk de Blueutooth cordless desktop) en voor m'n laptop, en kan beiden gerust naast elkaar gebruiken zonder dat ze elkaar storen.
Pagina: 1