Toon posts:

bij opstarten duurt het erg lang

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb sinds vrijdag een nieuwe videokaart(weet niet of dat uitmaakt maar zeg het er ff bij) en nu had ik toen ik vanmorgen mijn pc opstarte dat direct bij het eerste scherm wat je krijgt er komt te staan main processor 2.4ghz en dan moest ik 5 min w88 voordat ie verder ging weet 1 van jullie wat dit kan zijn en of dat iets te maken heeft met me nieuwe videokaart?
thnx

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:08

UTM

Ik zou zeggen, probeer het eens met je oude kaart. Is die dan weer zo sloom, dan weet je dat het niet aan de kaart ligt. Zo niet, dan zou ik wat meer specs posten, zodat wij je wat bter kunnen helpen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door UTM op 31-05-2004 10:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
w03f schreef op 31 mei 2004 @ 10:05:
Ik zou zeggen, probeer het eens met je oude kaart. Is die dan weer zo sloom, dan weet je dat het niet aan de kaart ligt. Zo niet, dan zou ik wat meer specs posten, zodat wij je wat bter kunnen helpen ;)
2.4ghz intel
120gb HD
250w voeding
Club3D Radeon 9800se (had een gforce 4 mx 128mb)
moederbord gwoon standaard

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 10:15 ]

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 14:44

Spockz

Live and Let Live

ATi Drivers uninstallen, nV kaart erin. nV drivers installen. nV Drivers killen met detonator destroyer (oid). ATi kaart erin en ATi drivers installen.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Verwijderd

Topicstarter
Pic_Art schreef op 31 mei 2004 @ 10:17:
ATi Drivers uninstallen, nV kaart erin. nV drivers installen. nV Drivers killen met detonator destroyer (oid). ATi kaart erin en ATi drivers installen.
dus ik moet eigenlijk gwoon de drivers van nvidia unstallen?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet" topic te starten :) We kunnen namelijk op geen enkele wijze uit de topicstart afleiden of je überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Zoals duidelijk op het forumgedrag gedeelte van de [faq]Registratievoorwaarden[/] staat beschreven wordt dat hier op GoT echt wel van je verwacht.

Een tip: lees voortaan de tekst bovenaan in [New Topic] eer je een topic opent. Daarin staat beknopt samengevat wat je dan minimaal moet uitvoeren/kennen B)

Inkoppertje: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en kijk bij voedingen.

edit:
Ik wil hier wel even op inhaken:
Pic_Art schreef op 31 mei 2004 @ 10:17:
Hij heeft last van een 5-minuten lag tijdens de BIOS-scherm en niet tijdens het laden van het OS ..

[ Voor 21% gewijzigd door BalusC op 31-05-2004 10:22 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

'moederbord gwoon standaard' zegt ook geen ene steek, je meldt er verder niet eens bij wat voor OS je draait en wat voor drivers er allemaal op geinstalleerd zitten.

Hier kunnen we echt niets zinnigs over zeggen...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.