Is de volgende oplossing niet mogelijk?
Maak de map, die je wil delen, bij allebei de gebruikers aan. Zorg dat de inhoud bij allebei de gebruikers gelijk is. Sluit nu Outlook Express helemaal af (nergens meer aangemeld zijn dus) en ga op zoek naar de locatie waar de dbx-bestanden staan.
Haal nu het dbx-bestand van de map die je wil delen bij één van de gebruikers weg, en zet het in een aparte, nieuwe, map. Het dbx-bestand bij de andere gebruiker kun je nu gewoon weggooien.
Nu komt de truc: maak in de beide archiefmappen van de gebruikers (waarin het dbx-bestand nu dus NIET staat) een hardlink aan naar het échte bestand. Je maakt dus twee hardlinks in verschillende mappen die naar hetzelfde bestand wijzen. Hardlinks worden door Windows-programma's gewoon als normale bestanden ingelezen, dus ik verwacht dat allebei de Outlook Express-gebruikers de gedeelde map nu zonder problemen via de hardlink kunnen bereiken.
Hardlinks kun je via de commandoprompt aanmaken met het commando "fsutil hardlink create". Wanneer je dit intikt, verschijnt er een hele korte uitleg van de werking.
Meer uitleg is te vinden bij Microsoft.
Ik heb dit overigens NIET zelf uitgeprobeerd, omdat ik een andere e-mail client gebruik, dus wanneer iemand ziet dat ik hier een grote fout maak, hoor ik dat graag.