Na het proberen van het programmatje Rename Wizard (RenWiz) ben ik toch enigsinds teleurgesteld. Dit programma kon van een aantal files dezelfde tekens veranderen maar het bood niet wat ik zocht.
Ik noem als voorbeeld series. Sommige afleveringen hebben een filenaam in een andere syntax waarvan het veel werk is om die allemaal te hernoemen. Rename Wizard faalt hier omdat je geen variabelen kan opgeven. Ik geef als voorbeeld deze 2 files:
Babylon_5_-_2x15_-_And_Now_For_A_Word.(DVD).SFM.xvid.avi
en
Babylon 5 [2x11] All.Alone.in.the.Night.dvdrip.xvid-sfm.avi
Ik wil deze bijvoorbeeld allemaal in dezelfde syntax. Met variabelen zou dit neerkomen op:
Babylon_5-_[$nummer]_-_[$titel].(DVD).SFM.xvid.avi
Bestaan er programma's die deze strings kunnen 'herkennen' en/of kunnen doen wat ik vraag?
Ik noem als voorbeeld series. Sommige afleveringen hebben een filenaam in een andere syntax waarvan het veel werk is om die allemaal te hernoemen. Rename Wizard faalt hier omdat je geen variabelen kan opgeven. Ik geef als voorbeeld deze 2 files:
Babylon_5_-_2x15_-_And_Now_For_A_Word.(DVD).SFM.xvid.avi
en
Babylon 5 [2x11] All.Alone.in.the.Night.dvdrip.xvid-sfm.avi
Ik wil deze bijvoorbeeld allemaal in dezelfde syntax. Met variabelen zou dit neerkomen op:
Babylon_5-_[$nummer]_-_[$titel].(DVD).SFM.xvid.avi
Bestaan er programma's die deze strings kunnen 'herkennen' en/of kunnen doen wat ik vraag?