Toon posts:

USB Harddisk MOBO opgeblazen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al twee keer (dat is dom) mijn mobo opgeblazen door het aansluiten van een USB harddisk.
Kan iemand me uitleggen hoe dat mogelijk is?

Q-tec externe behuizing
Alidi PC (laatste model)

Gelukkig wel garantie :-)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Kortsluiting of spanning op je USB poort van buitenaf zetten?
Wat wil je nu met dit topic bereiken?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Welke HDD is het? En op welke momenten gaf het moederbord de geest?

[ Voor 3% gewijzigd door Pollewob op 31-05-2004 01:17 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

sorry, mijn glazen bol heeft het helaas begeven.

om je te kunnen helpen hebben we wel wat meer info nodig. aldi pc zegt totaal NIETS over je pc, dus posts de specs eens.
Het kan liggen aan slechte aarding van je systeem en de ext hdd behuizing. Zorg er dus eerst voor dat er dus geen potentiaal verschil kan zijn tussen de 2 apparaten en niets is er aan de hand

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 22:42
Als je PC niet geaard is en je legt je ext. hd op bijv. een radiator zou het heel goed kunnen dat het moederbord daar niet tegen kan.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Blijkbaar kan het geen kwaad daar nog eens naar te kijken, want zoals je hier de topic opent is niet echt conform die voorwaarden. Ik sluit me bij Terw_Dan aan:
sorry, mijn glazen bol heeft het helaas begeven.

om je te kunnen helpen hebben we wel wat meer info nodig. aldi pc zegt totaal NIETS over je pc, dus posts de specs eens.
Het kan liggen aan slechte aarding van je systeem en de ext hdd behuizing. Zorg er dus eerst voor dat er dus geen potentiaal verschil kan zijn tussen de 2 apparaten en niets is er aan de hand
En dan is met name de aarding verdacht...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1