Toon posts:

Wel 2400+ mobile of wel?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier al is vaker wat gepost over mijn 2500+ dat hij niet helemaal
stabiel loopt op 3200+ aqxea 0330.

Heeft het zin om een 2400+ mobile te kopen omdat ik toch wou over stappen op wc en aangezien ik het doe voor het oc'en lijkt met het verstandig, niet?

ik heb verder een abit nf7-s rev 2.0
geheugen crucial pc3200 (heb de al eens 222mhz mee gedraait nog nie hoger geprobeerd).

ALvast bedankt :D _/-\o_ :Y) (8>

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Zou je als je toch overstapt op H2O niet eerst kijken of je je 2500+ wel stabiel krijgt :?

Of het verstandig is om een zo'n mobile te kopen om te oc'en dat moet je natuurlijk ook net treffen, maar goed kijk maar hier op GoT rond en je ziet de gem. resultaten die behaald worden met de mobiles en leg die eens naast die van jouw cpu ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Met de informatie die je geeft valt niet op te maken of het aan je CPU ligt. Wat heb je allemaal gedaan? Wat betreft de mobiles: ze klokken vaak beter over dan een normale XP. Kijk eens bij [rml][ OC] Barton mobile overclock resultaten - Deel 2[/rml] voor meer info over mobiles

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Over het algemeen zijn de mobiles inderdaad betere overclockers dan de gewone bartons. Bovendien is de multiplier unlocked :)
Maargoed, resultaten kun je zien in [rml][ OC] Barton mobile overclock resultaten - Deel 2[/rml] en ik denk dat je op die basis zelf wel je conclusie kunt trekken :)

Dit topic is gesloten.