Ik heb 6 hd's in mijn machine hangen. 4x ATA133 en 2x SCSI. Nu heb ik XP gisteren opnieuw geinstalled en alles loopt als een trein. Heb de schijven allemaal een eigen 'functie' gegeven. 1 als XP/boot-schijf. 1 als AVID-schijf (voor video-bewerking) en 1 als games-schijf.
Ik heb op de games-schijf C&C-Generals geinstalleerd en dat gaat dus niet goed. Generals start wel maar heel erg traag en een game spelen is er niet bij, veel te langzaam.
Maar eens HD-Tach op de schijven losgelaten.
De Games-schijf (deze hangt als Slave aan de XP/boot-schijf)

Let vooral op de Read Burst Speed
De XP/boot-schijf (dit is de master van de Games-schijf)

De AVID-schijf (deze hangt aan een Promise-controller)

In de Event Viewer is niks bijzonders te zien. Bij System-properties/Hardware/Device Manager staan ook geen uitroeptekentjes. Heb PowerMax van Maxtor al een volledige scan laten doen en er word niks gevonden. Als ik iets kopier van de trage schijf naar een andere schijf dan gaat dat zeer langzaam, dus hij leest langzaam. Wat is dit voor ongein of waar zou dit aan kunnen liggen? Opnieuw geformat maar dat schijnt ook niet te helpen.
Ik heb op de games-schijf C&C-Generals geinstalleerd en dat gaat dus niet goed. Generals start wel maar heel erg traag en een game spelen is er niet bij, veel te langzaam.
Maar eens HD-Tach op de schijven losgelaten.
De Games-schijf (deze hangt als Slave aan de XP/boot-schijf)

Let vooral op de Read Burst Speed
De XP/boot-schijf (dit is de master van de Games-schijf)

De AVID-schijf (deze hangt aan een Promise-controller)

In de Event Viewer is niks bijzonders te zien. Bij System-properties/Hardware/Device Manager staan ook geen uitroeptekentjes. Heb PowerMax van Maxtor al een volledige scan laten doen en er word niks gevonden. Als ik iets kopier van de trage schijf naar een andere schijf dan gaat dat zeer langzaam, dus hij leest langzaam. Wat is dit voor ongein of waar zou dit aan kunnen liggen? Opnieuw geformat maar dat schijnt ook niet te helpen.