Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik kan het mischien wel helemaal fout heben hoor, maar ik heb een pocket pc 2002. Is dit nu een heel ander type pda (hardwarematig) of is nu de os erop nu gewoon nieuwer. Zo ja, dan zou ik mijn pda toch kunnen upgraden naar 2003?

Of zeg ik nu iets heeeeel doms :9 , aangezien ik totaal geen verstand heb van pda's :9 :9 :9

Verwijderd

Hangt een beetje van de PDA af, ook PPC2003 heeft systeemvereisten.

Meld eerst maar eens wát voor PDA je hebt. Of zoek het op de website van je fabrikant uit. Meestal kun je een upgrade kitje (al dan niet tegen betaling) kopen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een asus mypal a600 ( gekregen van stage )

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:01

UTM

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 23:23:
ik kan het mischien wel helemaal fout heben hoor, maar ik heb een pocket pc 2002. Is dit nu een heel ander type pda (hardwarematig) of is nu de os erop nu gewoon nieuwer. Zo ja, dan zou ik mijn pda toch kunnen upgraden naar 2003?

Of zeg ik nu iets heeeeel doms :9 , aangezien ik totaal geen verstand heb van pda's :9 :9 :9
Mischien is het wel handig als je even aangeeft over welke PDA we het hebben ;)
edit:
Te laat :+

Goed, de specs zo te zien:
Processor Intel 400MHz PXA250
Operating System Microsoft Pocket PC 2002
Main Memory 64MB RAM, 32MB Flash ROM
moet je het hardware matig wel kunnen halen

Verder heb je mischien wat aan deze site :)

[ Voor 30% gewijzigd door UTM op 30-05-2004 23:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja ok, maar iemand al ervaring mee? het is niet zo van booten met cd en upgraden naar 2003 :P zoals met gewone pc's. er is hier zo weinig info ook over te vinden op internet.

oei, zal eerst ff kijke!:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 23:45 . Reden: eerdere post ]

Verwijderd

Topicstarter
ik kan op uit die site niet opmaken of m'n pda te upgraden is, iemand nog enig id?

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Je kan PPC 2002 upgraden naar PPC 2003,de specs zijn voldoende.
Bij de software specs van de Asus staat min of meer dat hij upgradeble is.

OS upgradeability via Flash ROM (32MB)
En anders Asus contacten.

[Newsflash]
Q: Can I upgrade MyPal A600 to Pocket PC 2003? A: No. Due to hardware limitation, A600 is not upgradeable to Pocket PC 2003.
[Newsflash]

[ Voor 21% gewijzigd door Flex op 31-05-2004 00:29 ]

Pagina: 1