Beyond Good & Evil loopt dood

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik ben volgens mij al aardig ver, nml in het Slaughterhouse waar ik m'n derde foto ga maken. Ik ben aangekomen op het punt waar je die drie kleine robotsjes samen met Double H moet verslaan. De derde robot zou volgens een walkthrough (die ik er normaal gesproken nooit bijpak) een driehoek-keycard moeten hebben, maar steeds als ik weer een setje van 3 verslagen heb, laat het spel zien dat die keycard nog steeds in een van die drie sledes in het plafond verstopt zit... Die driehoek-keycard heeft Double H dus nodig om samen met Jade die deur open te krijgen...

Hoe krijg ik nou die 2e driehoek-keycard te pakken?

日本!🎌

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
[rml]Mike Jarod in "[ Multiplatform] Beyond Good and Evil"[/rml]

Maar dat is al weer een tijd geleden, misschien is er onderhand wel weer een nieuwe update, zoek het nog even uit dus :)

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Weer vast!

Bij de eindbaas ben ik nu, m'n controls zijn al omgekeerd. Blijkt dat je een em in bepaalde sequence moet aanvallen, en bij de achtste aanval zou je em verslagen moeten hebben, maar het gaat maar door terwijl ik zelf niet geraakt wordt!

/edit
never mind, je kan de attacks van bovenaf gewoon dodgen en dan gaat het wel goed... mooi einde, alleen op het allerlaatste als je Pey'J ziet, dat had niet gehoeven :/

[ Voor 27% gewijzigd door _Thanatos_ op 31-05-2004 20:53 ]

日本!🎌