Ik heb de Torando 242 gekocht met 2 bijbehorende pci cards, de 212G.
Verder heb ik Mxstream voor een Ethernet ISDN-aansluiting.
Als besturingsprogramma gebruik ik 2000 en op de andere computer gebruik ik XP.
Ik heb de pci cards ingebouwd en de router aangesloten maar ik kan de router niet configureren of benaderen op de computer waar al mijn mxstream verbinding zat via xs4all.
Hij wil dan perse verbinden met het internet.
Ook als ik het lan-netwerk uitschakel en alle internet verbindingen uitschakel en ik dan de router rechtstreeks met de computer verbindt wil hij eerst met het internet verbinden.
Op de computer boven, waar xp op draait, heb ik ook alle verbindingen en het netwerk uitgeschakeld en toen de router rechtstreeks met de computer verbonden.
En daarna de router gepingt en het standaard opgegeven ip ingetikt in me browser, namelijk 192.168.123.254
En nu kon ik wel bij de configuratie komen.
Maar ik kan mijn internet niet op de router aansluiten bij de computer boven omdat de aansluiting van het internet beneden zit.
Ik moet de router dus wel via de andere computer instellen.
Iemand enig idee hoe ik dit nu moet doen en wat het probleem kan zijn?
Verder heb ik Mxstream voor een Ethernet ISDN-aansluiting.
Als besturingsprogramma gebruik ik 2000 en op de andere computer gebruik ik XP.
Ik heb de pci cards ingebouwd en de router aangesloten maar ik kan de router niet configureren of benaderen op de computer waar al mijn mxstream verbinding zat via xs4all.
Hij wil dan perse verbinden met het internet.
Ook als ik het lan-netwerk uitschakel en alle internet verbindingen uitschakel en ik dan de router rechtstreeks met de computer verbindt wil hij eerst met het internet verbinden.
Op de computer boven, waar xp op draait, heb ik ook alle verbindingen en het netwerk uitgeschakeld en toen de router rechtstreeks met de computer verbonden.
En daarna de router gepingt en het standaard opgegeven ip ingetikt in me browser, namelijk 192.168.123.254
En nu kon ik wel bij de configuratie komen.
Maar ik kan mijn internet niet op de router aansluiten bij de computer boven omdat de aansluiting van het internet beneden zit.
Ik moet de router dus wel via de andere computer instellen.
Iemand enig idee hoe ik dit nu moet doen en wat het probleem kan zijn?