Automatische update programma voor Ghost

Pagina: 1
Acties:

• duiker Jelle
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-01-2023
Ik zoek voor het bedrijf van mijn ouders een programma dat ghost 2003 automatisch opstart om de paar dagen.
zodat de back-up niet vergeten kan worden.

kent iemand zo'n programma of heeft iemand die?????

wie kan mij helpen ??
groetjes duiker Jelle

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Om de paar dagen? Da's best vaak. Je kunt overwegen om een image te hebben voor OS en apps en los daarvan data backuppen.

Maar goed, om je vraag te beantwoorden: maak zelf een batch zou ik zeggen? Eventueel in te schakelen met de windows task scheduler. Afhankelijk van het OS te doen door boot.ini te laten aanpassen en naar een tweede, kleine partitie te laten opstarten en dan de batch starten en daarna boot.ini weer aanpassen en rebooten. Easy as pie, zoals het heten mag.
Maar die scripts kan je natuurlijk zelf maken. Als je vastloopt kunnen we natuurlijk meedenken als je de scripts (en veel meer info over je huidige situatie, beginnend met je OS en partitieindeling) geeft, maar een beetje Tweaker wil het natuurlijk grotendeels zelf doen (zoals ook uitgelegd toen je jezelf registreerde :+ ).

Trouwens welkom op GoT :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• duiker Jelle
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-01-2023
Dit is vrij ingewikkeld :? :? voor me zou je het wat makkelijker kunnen uitleggen msn dat ik het dan wel kan.