oorzaak: geen idee
oplossing: schakelbare stekkerdoos
[ Voor 19% gewijzigd door Vermicellisoep op 30-05-2004 20:50 ]
Nooooh! Stahp!
Edit:
Misschien eens je mobo firmware updaten kan er mee te maken hebben.
[ Voor 17% gewijzigd door Micha op 30-05-2004 22:42 ]
deze lcd heeft niks te maken met je mobo o.i.d, het ise en standalone fancontroller met klokje ingebouwd, nadeel: piepjes, en hij onthoud de ingestelde fansnelheid niet
modkid's conclusion
[ Voor 36% gewijzigd door Gipsy King op 30-05-2004 23:02 ]
"Le module LCD frontal prends son énergie sur le connecteur ATX de l'alim, d'ou cette rallonge."
Edit:
e-mail ze anders even kan in het nederlands
Aan: sales.nl@in-win.com.tw
CC: enquiries@in-win.nl
[ Voor 23% gewijzigd door Micha op 30-05-2004 23:20 ]
Maar omdat deze constant brandt kan dit toch geen kwaad hè...of heb ik de kans dat ik binnen de kortste keren geen backlight meer heb??
En jah hij haalt de stroom van m'n ATX stekker af, en voor alle duidelijkheid voor iedereen die er iets over gezegt had...ik en menig ander heb/heeft er geen zin in om steeds dat stomme klokje te gaan afstellen....en m'n fans op hun goede snelheid te brengen.micdis schreef op 30 mei 2004 @ 23:03:
Ik heb even een review over je kast gelezen en geloof dat de stroom voor je display via de atx stekker op je mobo gaat waarschijnlijk kun je hier wel een schakelaar tussen plaatsen. Misschien zorgt dit er idd wel voor dat je display tijd verdwijnt dus ik zou als ik jouw was op de printplaat van je display nog even zoeken naar de stroom voorziening van de backlight. Denk dat er wel een schema op internet te halen valt.
"Le module LCD frontal prends son énergie sur le connecteur ATX de l'alim, d'ou cette rallonge."
Edit:
e-mail ze anders even kan in het nederlands:
Aan: sales.nl@in-win.com.tw
CC: enquiries@in-win.nl
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 00:36 ]
In iedergeval alvast bedankt voor de hulp en informatie....
groetjes
is het misschien een idee om je WOL (wake on lan) uit te zettenmicdis schreef op 30 mei 2004 @ 22:39:
Ik heb het zelfde bij mijn netwerk poort op mijn mobodie lampies blijven ook maar flikkeren.
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Mr.Nobody schreef op 02 juni 2004 @ 20:16:
[...]
is het misschien een idee om je WOL (wake on lan) uit te zetten(zie bv: Netwerk verbinding blijft branden, Comp. Uit)
ik wou het net voorstellen
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)