Toon posts:

I-net verbinding met laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft maar nu wil ik daar natuurlijk internet op hebben. Nou heb ik beneden een nieuwe pc staan met Planet ADSL verbinding met ene externe Alcatel ADSL modem. Nu wil ik op me laptop draadloos i-net verbinding hebben dus zal er een router bij moeten. Ook heb ik boven nog 2 pc's staan die ik evt. in de toekomst van i-net wil voorzien dus de router moet voor meerdere pc's zijn.

Nu mijn vraag aan jullie: Wat heb ik precies nodig om dat te realiseren?
Dus om die laptop van draadloos i-net te voorzien? Graag precies een lijstje met wat ik nodig heb, en de ongeveer verbonden kosten.

Alvast bedankt,

Groetjes, Mark

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:27

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

router met wlan en een wlan kaartje. 90 euro bij de mycom. heb je zelf al wat onderzoek gedaan, mr. webdesigner?

ping 127.212.23.124

Verwijderd

Topicstarter
pjottum schreef op 30 mei 2004 @ 20:56:
router met wlan en een wlan kaartje. 90 euro bij de mycom. heb je zelf al wat onderzoek gedaan, mr. webdesigner?
Tuurlijk heb ik zelf onderzoek gedaan en gehoord dat je natuurlijk sowieso een router nodig hebt maar dat je met draadloze verbinding veel storing kan hebben.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Neem eens een kijkje in Network Troubleshooting en Internet & Telefonie. Hier kan je genoeg topics vinden over routers, en ervaringen met deze routers. Door zelf wat rond te zoeken, kom je er al snel achter wat een goede router is in jouw situatie. Ook zal je voor jezelf een budget moeten stellen; tot hoever wil je gaan?

Een lijstje wat je precies nodig hebt kan je uiteindelijk zelf maken. Als je zelf wat onderzoek hebt gedaan, moet je dat ook duidelijk maken in je topicstart. Het lijkt er nu op alsof je ons al het werk wil laten doen. Ook kan je zelf op zoek gaan naar de kosten m.b.v. de pricewatch.

Dit topic is gesloten.