Toon posts:

Software

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben hier net nieuw, ik heb een motorola V525, ik heb een USB-Bluetooth adapter, nu heb ik wel mp3tjes eropgezet en foto's, maar nu wil ik ook games eropzette. :)

Dus ik zag op http://home.planet.nl/~viss3662/V525/dktutorial.html al die sofware dinge staan, maar waar kan ik die nu downloade?

En als ik meer ruimte wil (7 MB) moet ik dan flexen/flashen?

Alvast bedankt _/-\o_

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je kan de namen van die software toch met Google zoeken :?

Verwijderd

Topicstarter
Mike Jarod schreef op 30 mei 2004 @ 19:41:
Je kan de namen van die software toch met Google zoeken :?
Jah maar dan kom ik op al deze topics, en aangezien ''het grote motorola topic zo groot is, heb ik niet zoveel zin om dat allemaal door te kijken

• Mike Jarod
  • Niet online
Dan moet je zin maken :Y)

edit: door ?limit=999 achter de url te zetten krijg je alle reacties op 1 pagina :)

edit2: succes ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Mike Jarod op 30-05-2004 19:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik wacht dan wel tot iemand me WEL wilt helpen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 19:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mike Jarod schreef op 30 mei 2004 @ 19:44:
Dan moet je zin maken :Y)

edit: door ?limit=999 achter de url te zetten krijg je alle reacties op 1 pagina :)

edit2: succes ;)
Hoe bedoel je? (ben beetje blond)

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 19:47:
Ik wacht dan wel tot iemand me WEL wilt helpen ;)
Dan kun je lang wachten denk ik..
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 19:49:
[...]

Hoe bedoel je? (ben beetje blond)
Precies wat hij zegt.. '?limit=999' achter de url plakken zodat je niet telkens 25 pagina's hoeft door te zoeken.
En CTRL+F is ook makkelijk..

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Topicstarter
Ohh op die fiets

• Mike Jarod
  • Niet online
Zowiezo als ik zo'n telefoon had zou ik alles doorlezen in zo'n groot topic, er is vast genoeg interessants te lezen wat je nog niet weet ;)

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik zal wel ff kijke

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:53

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 19:38:
Hallo, ik ben hier net nieuw, ik heb een motorola V525, ik heb een USB-Bluetooth adapter, nu heb ik wel mp3tjes eropgezet en foto's, maar nu wil ik ook games eropzette. :)

Dus ik zag op http://home.planet.nl/~viss3662/V525/dktutorial.html al die sofware dinge staan, maar waar kan ik die nu downloade?
Ik zie 0,0 eigen initiatief in jouw post, we verwachten toch wel wat meer moeite van jouw kant om je probleem op te lossen. Lees het V525 topic eens door, zoek wat rond met google, etc. Dit is best te vinden...
En als ik meer ruimte wil (7 MB) moet ik dan flexen/flashen?

Alvast bedankt _/-\o_
Hulp bij of vragen over flashen/flexen is hier niet toegestaan; FAQ Internet & Telefonie

Lees ajb Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door, ik heb het idee dat je er nog niet echt mee bekend bent...

deze gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.