[XP]Kan geen virtuele schijven aanmaken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb het vervelende probleem dat ik geen virtuele schijven maar kan aanmaken. Ik heb diverse programma's geprobeerd zoals Alcohol 120% en Daemon Tools, maar hij vertikt het gewoon om een virtuele schijf aan te maken.

Als ik een virtuele schijf aanmaak in Alcohol 120% zegt hij het volgende (iets wat ik nog nergens anders heb gezien trouwens): "Klik "Ja" om Windows opnieuw op te starten en de nieuwe Alcohol 120% drives te activeren! Als je nu niet opnieuw opstart, zal Alcohol 120% niet goed werken!".

Ik druk vervolgens op Ja en nadat hij opnieuw is opgestart heb ik nog steeds geen virtuel station. Overigens staat het virtuele station bij apparaatbeheer wel geinstalleerd, maar onder "Overige Apparaten" inplaats van "Dvd-/cd-rom-stations".

Ik heb Alcohol en Daemon tools beide al een paar keer opnieuw geinstalleerd, maar het wil niet baten. Heeft iemand misschien een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Azer op 30-05-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106389

uhmm, ja deamon tools duurt ff . ( please wait geeft die dan ook aan )

download deze maar even ;

http://members.home.nl/marcellondeman/downloads/d-tools.exe

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Bij de installatie van deze programma's zegt hij trouwens ook dat hij geen drivers voor de SCSI controllers kan vinden en dat dus de hardware niet kan worden geinstalleerd (ik krijg de wizard nieuwe hardware).

Als ik echter bij apparaatbeheer ga kijken zie ik dat ze gewoon goed geinstalleerd zijn.

@ Londeman M.P

Nee, die werkte helaas ook niet

[ Voor 30% gewijzigd door Azer op 30-05-2004 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vreemd, uhmm haal je SCSI controllers er eens van af en probeer het dan nogmaals.

Misschien dat dat helpt anders kan ik het mij bijna niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Was ik vergeten te vermelden, dat heb ik ook al geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uhmmm, nou heel erg vaag.

Gooi Windows etc er nieuw op want dit is wel heel vreemd.

Maak een bootable disc aan van een windows versie of linux of iets anders, en maak een back up van je pc.

Pleur de cd erin en ff een bios aanpassing maken dat die direct met het besturingsysteem begint en tijdens de installatie kan je de hard disk verwijderen en 1 opnieuw aanmaken.

Succes,

Bootdisk.com kan je wel een bootable disc van windows xp pro ofzo vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Ik weet wel hoe ik Windows opnieuw moet installeren hoor :P maar dat doe ik natuurlijk liever niet. Ik kijk eerst wel of andere mensen misschien nog wat weten en anders word het inderdaad een reinstall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je al een keer opnieuw opgestart ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Niet online
Ja, al een paar keer
Pagina: 1