Als ik Mail, Safari of MSN start moet ik altijd weer m'n sleutelhangerwachtwoord invoeren. Leuk, die beveiliging, maar kan ik dat ook uitschakelen/automatisch laten gebeuren?
Uit de Mac Help:
Waarschijnlijk kan je hiermee uit de voeten, of anders heb je een aanknopingspunt. Mac Help helpt doorgaans _echt_Why am I asked for permission to access my keychain?
When you connect to a network server, open an email account, or access any item that is protected by a password, the application or server tries to retrieve a password from your keychain. Before it can retrieve the password, it must ask you for permission to do so.
If you click Allow Once to grant access this time only, you'll be asked again the next time the application wants access to the password.
If you click Always Allow, the application can retrieve the password at any time without asking.
If you click Deny, you'll have to provide the password yourself.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Ik heb sleutelhanger er gewoon helemaal uitgesloopt. Ik vind het een mega irritant ding. Maar daar verschillen de meningen over schijnt
Je kan de sleutelhanger eruit gooien met behulp van /Applications/Utillities/Keychain Access te gebruiken. Maar als je alles er echt uit wilt hebben kan je ook gewoon de files in de directory: /homedir/Library/Keychains/ verwijderen.
Je kan de sleutelhanger eruit gooien met behulp van /Applications/Utillities/Keychain Access te gebruiken. Maar als je alles er echt uit wilt hebben kan je ook gewoon de files in de directory: /homedir/Library/Keychains/ verwijderen.
Waarschijnlijk bedoel je dat je je wachtwoord moet invullen voordat een applicatie iets uit je keychain kan halen?
Of bedoel je iets anders?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
idd, die jachem schreef op 01 juni 2004 @ 09:59:
Waarschijnlijk bedoel je dat je je wachtwoord moet invullen voordat een applicatie iets uit je keychain kan halen?
Ga naar de Keychain Access utility en verander onder bv. Edit de instellingen;
iig kan je het ergens instellen, zoek anders even bij de kbase en meld het hier hoe het precies moet
iig kan je het ergens instellen, zoek anders even bij de kbase en meld het hier hoe het precies moet
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1