Divx-CD wordt gezien als Audio-CD

Pagina: 1
Acties:

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Hellow...

Ik zit met een tamelijk vreemd probje.... Ik heb een paar dvd-films op een normale cd in divx-formaat. Niets vreemds aan. Ik heb die divx-cd op m'n laptop bekeken... hij werkte... Vandaag plugde ik diezelfde divx-cd weer in m'n laptop, maar tot mijn grote verbazing zag de cd-rom-drive nu alleen 1 audiotrack ipv 1 datatrack..........

What could be wrong? (Laptoppie misschien???)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Ehm.... niemand dezelfde ervaring als ik?????

Verwijderd

Wel al de divx codec geinstalled op je schootpc ?
OOps niet goed gelezen. Maar ik heb zoiets gehad en nadat ik opnieuw (?) de codec had installed was alles weer okimedoki, dus probeer t is zou'k zegguh :) Mazzelz

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Sja... zou een mogelijkheid zijn.... alleen andere divx-jes doen het nog wel goed.... alleen die ene CD niet..... heeeeeeel weird...

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 17:38
Kan zijn dat de cd vettig is dat ie de TOC niet goed kan lezen; heb ik ook af en toe met een oud rot bagger cdtje waar mijn oude troep nog op staat... beetje glassex en een pluisloos doekje; fftjes vegen en klaar.. (ps. het kan zijn dat de cd naar afloop gaat roesten oid door het water in de glassex); duur wel een tijd eigenlijk

Pvouput live

Verwijderd

Op vrijdag 22 december 2000 00:36 schreef wfvn het volgende:
Sja... zou een mogelijkheid zijn.... alleen andere divx-jes doen het nog wel goed.... alleen die ene CD niet..... heeeeeeel weird...
SMR patch ook geinstalleerd ?

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op vrijdag 22 december 2000 14:33 schreef the_undertaker het volgende:

[..]
SMR patch ook geinstalleerd ?
Nope... nooit van gehoord... wat doet het? en waar kan ik het vinden???
Pagina: 1