Aangezien deze dingen nog stervens duur zijn, en ik mijn 300d ook wil gebruiken om semi macro te fotograferen, heb ik wat in elkaar geknutseld. Ik denk dat het wel leuk is om dat hier te delen.
btw een reverse adaptor ring is een koppel stuk waarmee, je gewone lens omgedraaid gaat gebruiken. Je lens wordt dan een "soort" macro lens.
en Sorry voor het brakke resultaat, maar ik wilde modem gebruikers ook internet plezier gunnen
Men neme een afdek dopje voor je body, boor dat een groot gat in.

vervolgens neem je een filter, in dit geval een closup lens van +2 voor het extra effect.

lijm deze met elkaar, schroefdraad van de filter aan de buitenkant, en let op dat je lijm geen gekke dingen doet op het filter, wat hier wel is gebeurt.

en zo komt het dan aan elkaar

Het object is de ij van "Van god zij met ons" op een oude knaak

en hier het resultaat.

Beter resultaat is hier te vinden
klik
btw een reverse adaptor ring is een koppel stuk waarmee, je gewone lens omgedraaid gaat gebruiken. Je lens wordt dan een "soort" macro lens.
en Sorry voor het brakke resultaat, maar ik wilde modem gebruikers ook internet plezier gunnen
Men neme een afdek dopje voor je body, boor dat een groot gat in.

vervolgens neem je een filter, in dit geval een closup lens van +2 voor het extra effect.

lijm deze met elkaar, schroefdraad van de filter aan de buitenkant, en let op dat je lijm geen gekke dingen doet op het filter, wat hier wel is gebeurt.

en zo komt het dan aan elkaar

Het object is de ij van "Van god zij met ons" op een oude knaak

en hier het resultaat.

Beter resultaat is hier te vinden
klik
"Is your mother proud of you ?"