Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Devil blue

Pagina: 1
Acties:

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Updateje, new pics maar dan met digicam komen ze de donkere foto's zijn wat minder maar de cam is niet super ofzo. En dan voor de mensen die et willen zien, men temp van men cpu staat er tussen. ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/zbeastorz/klein.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/zbeastorz/klein_(1).JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/zbeastorz/klein_(2).JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/zbeastorz/klein_(3).JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/zbeastorz/klein_(4).JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/zbeastorz/klein_(5).JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/zbeastorz/klein_(6).JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/zbeastorz/klein_(7).JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/zbeastorz/klein_(8).JPG

[ Voor 78% gewijzigd door zBEASTORz op 31-05-2004 20:58 ]

Blaad

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:10
ziet er wel apart en gewaagd uit hoor die buitenkant..

maar misschien een verhaaltje eromheen hoe je 't allemaal gedaan hebt en wat.
en je specs...
anders zijn dit niet-zoveel-zeggende plaatjes..
niet echt een manier om een topic te openen he.. ;)

Verwijderd

Ik vind het er wel redelijk mooi uitzien. Volges mij is het echt een vette casemod, maar is het niet mogelijk dat je van een vriend oid even een digicam leent. Dan zien we wat meer, want nu komt de casemod niet echt tot zijn recht heb ik het gevoel.

En zoals de user boven mij al zei, misschien even vertellen wat je allemala hebt gemod etc.

Desalniettemin ziet het er erg goed uit :) !

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Oke sorry, zal ff een verhaaltje maken,

Hoe ben ik begonne, Tja heb wat plankjes bij elkaar geschrapt, eerst begonnen met tekenen, Ik had nog een ouwe kast staan van coolermaster, maar kwam later achter dat je et stuk waar je mobo aan vast zit der helemaal kan uitschuiven als je de achterkant los maakte, :D was ik ff blij, En van die kast heb ik ook dat ding waar je cdrom enz in zit deruit gehaalt, toen ben ik mar begonnen met zagen, eerst de boven kant (daar kwam ik later achter dat die te klein was :|) Dus had ik een nieuwe gemaakt en kwam op et idee om van die punten deraan te maken, was opzich wel grappig, ben der wel een tijd mee bezig geweest, maar dan heb je wel wat, Later ben ik gaan freezen Pfffff dat was pas zwaar, gewoon dat dingen een beetje heen en weer doen enzo en dan krijg je die geinige gleuven derin, de onderkant heb ik maar niet gedaan maar dat zie je toch niet :). Heb ook zelf men fanguards gemaakt zoals je kan zien, De eerste had ik apart gedaan, maar was der zo lang mee bezig dat ik de andere 3 maar op elkaar gedaan heb zijn et wel 3 de zelfde maar dat boeit niet, En was ook wat veiliger dat die dingen niet breekte, de voor kant heb ik ook gestealt. nou dat was et zon beetje, vraag maar raak als je wat wilt weten :);).

SPECS:
P4:2.8Ghz@3.30 (ongeveer nu) die kloote warmte ;( (Core:1.58V mem:1.5V 5:3)
Koeling:Thermal Right SLK 947U Socket 478 P4 cooler+8x8 fan (buiten kant met pipe naar cpu
temps:+-28C stressed +-38C

VGA:Radeon 9800-pro 462/394:788
koeling:Zalman heatpipe +8x8 fan (buiten kant)
temps:+-42C stressed+voltmod aan +-53C (core:2.99V mem:3.09V)

Mobo:Asus P4P800, Voeding 420Watt
3 casefans

Blaad

• Vermicellisoep
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

Hoe de F. krijg je een p4 2.8 op 3.3 Ghz met luchtkoeling in een houten kast idle op nog geen 30 graden?? :?
Ik weet best dat het een mooi koelblokje is maar om een nonOCde P4 2.8 op die temps te krijgen vind ik al een kunst..

verder grappig gedaan, jammer van de trieste pics natuurlijk. Al vind ik het jammer dat het 'stekel'effect op de bovenkant nergens terug komt.

[ Voor 54% gewijzigd door Vermicellisoep op 30-05-2004 20:45 ]

Nooooh! Stahp!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 22:45

Twhomp

Stayin' Alive

Euhm, heet ie echt Devel Blue? Of is dat een typefout?

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Vermicellisoep schreef op 30 mei 2004 @ 20:38:
Hoe de F. krijg je een p4 2.8 op 3.3 Ghz met luchtkoeling in een houten kast idle op nog geen 30 graden?? :?
Ik weet best dat het een mooi koelblokje is maar om een nonOCde P4 2.8 op die temps te krijgen vind ik al een kunst..

verder grappig gedaan, jammer van de trieste pics natuurlijk. Al vind ik het jammer dat het 'stekel'effect op de bovenkant nergens terug komt.
Ja nou et is toch echt zo, Men bios geef pressies de zelfde temps, misschien 1 graad hoger maar thats it, En die stekels aan de boven kant, nou ik zie ze nog aardig terug hoor, de window fanguards enz, en PS:hij geeft nu 26.5C aan LOL met kamer twemp van 21.5C :P, laats zelf (bijna) maar echt bijna kamer temp gehaalt met lucht whaha, stond er zelf van te kijken

En devel is inderdaad een typfout, wist ik al van te vooren, maar ik kwam er gewoon niet op :| soms heb je van die dagen he.....

[ Voor 12% gewijzigd door zBEASTORz op 30-05-2004 23:16 ]

Blaad

Verwijderd

dat is nogal wat :S kan zijn dat je sensors naar de malle moeren zijn! is wel errug laag, lijkt wel WC! hoeveel case fans heb je dan, en welke soort?

Verwijderd

zozo, zBEASTORz is weer aardig bezig geweest, en hoe....heel erg mooi BEASTOR, echt waar...ik vind alleen dat (laten we zeggen) afdakje niet zo mooi, maar goed....als jij dat wel vind, dan is dat toch mooi ;)

maare, het is natuurlijk wel jammer van je Coolermaster, en zit die hier nou nog onder, of is dit een hele andere kast (is hij nou van metaal, aluminium of hout) ? je OC'tje is ook knap werk, my compliments

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Ik denk et toch niet hoor, :P men bios en men arogate 2 geven pressies et zelfe, Alleen misschien de bios 1/2 temp hoger. En men ouwe coolermaster is helemaal naar zen ....., kan dus de prullebak in. En deze kast is is van hout met 3 casefans.

Blaad

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

ik wil de pics wel voor je hosten, als je geinteresseerd bent mail ze maar naar webmaster[at]woestweb[punt]com

[Signature]

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:10
offtopic:
www.spymac.com
de laatste paar weken een veel betere picture host dan picserver..
supersnel en de plaatjes zijn altijd zichtbaar. ;)

• Metalrick
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:05

Metalrick

tcpdump ninja

1 woord hier voor: w00t! _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 18:48:
Ik vind het er wel redelijk mooi uitzien. Volges mij is het echt een vette casemod
WTF trekt echt op nix vind ik

Verwijderd

Erg gewaagd, man. Maar wel mooi. :)

Het lijkt alsof je pc zit ingevroren in een enorm blok ijs.

Verwijderd

Zo, das weer eens wat anders. T ziet er wel tof uit.

Wel een aparte kast. Zo te zien heb je multiplex gebruikt..

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 09:09 ]

Verwijderd

Ziet er best goed uit, en ook erg gewaagd. Het enige minpuntje is eigenlijk het gebruik van hout. Je ziet nu de randen van het multiplex heel duidelijk, en je ziet dus ook de laagjes waaruit het hout opgebouwd is.
Ook vind ik het gebruik van zilververf op hout er nooit mooi uitzien.
Maar voor de rest is het een erg mooie en geslaagde mod.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 08:55:
[...]

WTF trekt echt op nix vind ik
Ik weet niet wat jij hiermee bedoeld, maar ik bedoelde dat het op die "baggere" foto's er wel redelijk uitzag. En dat ik d8 dat het in het echt wel een vette casemod is. En nu ik de nieuwe foto's heb gezien vind ik het idd een mooie casemod.

(En wat is trekken op? dat bestaat volges mij überhaupt niet maargoed).

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

omfg :X

wel appart ja :/

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 09:23:
Ziet er best goed uit, en ook erg gewaagd. Het enige minpuntje is eigenlijk het gebruik van hout. Je ziet nu de randen van het multiplex heel duidelijk, en je ziet dus ook de laagjes waaruit het hout opgebouwd is.
Ook vind ik het gebruik van zilververf op hout er nooit mooi uitzien.
Maar voor de rest is het een erg mooie en geslaagde mod.
Daar heb je gelijk, in, wou eerst die fanguards en et voor paneel van alminium maken, maar dat valt gewoon niet te zagen man, zaagje bleef telkens hangen en trok et alminium mee waardoor et krom werd :| en dat ging een tijd door waar ik er laast echt genoeg van had en et met hout ging doen. en zilver op hout? ook gelijk in, zit er heeeeel anders uit op hout ben ik achter gekomen. misschien dat ik em (ooit) nog es een anders kleur ga geven, maar dat zien we dan wel.

Blaad

• Mad.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Mad.

Wee lassie

Je tft ziet er niet uit met dat blauw.
Je kan alles modden alleen ga geen tft voor een stuk blauwspuiten :P

Voor de rest aparte casemod ;)

:: Paddle shift gearboxes are like sticking your dick in a milking machine, much more efficient but not as much fun.::

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-10 16:40
niet mijn stijl, maar apart.. :P

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Mad. schreef op 01 juni 2004 @ 12:45:
Je tft ziet er niet uit met dat blauw.
Je kan alles modden alleen ga geen tft voor een stuk blauwspuiten :P

Voor de rest aparte casemod ;)
Blauw is men liefelings kleur daarom ;)

Blaad

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

zBEASTORz schreef op 01 juni 2004 @ 13:02:
[...]

Blauw is men liefelings kleur daarom ;)
En Nederlands was niet je liefelings vak op school?

• zBEASTORz

zBEASTORz

Een pro prutser

Topicstarter
Nee niet echt, Nou je et zegt, Maar ik vind et wel mooi om een (stuk) van men kast blauw te spuiten. nu wel goed? ;)

Blaad

Pagina: 1