Oke sorry, zal ff een verhaaltje maken,
Hoe ben ik begonne, Tja heb wat plankjes bij elkaar geschrapt, eerst begonnen met tekenen, Ik had nog een ouwe kast staan van coolermaster, maar kwam later achter dat je et stuk waar je mobo aan vast zit der helemaal kan uitschuiven als je de achterkant los maakte,

was ik ff blij, En van die kast heb ik ook dat ding waar je cdrom enz in zit deruit gehaalt, toen ben ik mar begonnen met zagen, eerst de boven kant (daar kwam ik later achter dat die te klein was

) Dus had ik een nieuwe gemaakt en kwam op et idee om van die punten deraan te maken, was opzich wel grappig, ben der wel een tijd mee bezig geweest, maar dan heb je wel wat, Later ben ik gaan freezen Pfffff dat was pas zwaar, gewoon dat dingen een beetje heen en weer doen enzo en dan krijg je die geinige gleuven derin, de onderkant heb ik maar niet gedaan maar dat zie je toch niet

. Heb ook zelf men fanguards gemaakt zoals je kan zien, De eerste had ik apart gedaan, maar was der zo lang mee bezig dat ik de andere 3 maar op elkaar gedaan heb zijn et wel 3 de zelfde maar dat boeit niet, En was ook wat veiliger dat die dingen niet breekte, de voor kant heb ik ook gestealt. nou dat was et zon beetje, vraag maar raak als je wat wilt weten :);).
SPECS:
P4:2.8Ghz@3.30 (ongeveer nu) die kloote warmte

(Core:1.58V mem:1.5V 5:3)
Koeling:Thermal Right SLK 947U Socket 478 P4 cooler+8x8 fan (buiten kant met pipe naar cpu
temps:+-28C stressed +-38C
VGA:Radeon 9800-pro 462/394:788
koeling:Zalman heatpipe +8x8 fan (buiten kant)
temps:+-42C stressed+voltmod aan +-53C (core:2.99V mem:3.09V)
Mobo:Asus P4P800, Voeding 420Watt
3 casefans