Toon posts:

Videoclips naar DVD /geluid te hard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi weet iemand hoe ik tijdens het omzetten van een avi file naar dvd het geluid kan aanpassen.Als ik nu de videoclips omzet is het geluid te hard en vervormt.
Ook als ik de video files op mijn pc zijn de pieken van het geluid zo hard dat ze vervormen.Dus ook de avi file heeft pieken,of kan ik eerst de avi file aanpassen.

Peter

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:45

voodooless

Sound is no voodoo!

Tja, als het al geclipt is opgenomen, dan is er natuurlijk niet veel meer aan te doen. Toveren kunnen we helaas nog niet :+. Je kunt het clippen wel weghalen met wat filters, maar echt heel veel beter zal het niet worden vrees ik....

Verder: Schrijf eens wat duidelijker, het is echt maar half te volgen.... We zijn hier dan wel een forum waar je wat infomelere taal mag gebruiken. Neemt niet weg dat je zinnen afmaakt, juiste leestekens gebruikt en niet van de hak op de tak springt. Verder hoef je je naam niet onder posts te schrijven.

[ Voor 7% gewijzigd door voodooless op 30-05-2004 18:55 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Ervan uitgaande dat er mp3 geluid in de avi zit, kan je er bijv MP3Gain op los laten.

Als je BeSweet gebruikt voor de conversie naar mp2/ac3 dan kan je ook wat met de Azid instellingen gaan "stoeien" (Een wat lager normalize percentage of negatieve gain)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Verwijderd

Topicstarter
Oke het is duidelijk.Ik zal voortaan wat netter schrijven en de zinnen nakijken.
Ik zal toch het toch eens uit proberen met mp3gain.
Bedankt