Toon posts:

Beveiligde MP3's: toch branden?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het zelf niet van plan, omdat ik zelfs geen beveiligde MP3's of muziekbestanden download.

Sommige legale muziekdownloads kun je niet of maar 3 keer branden. Maar is dit geen druppel op de gloeiende plaat? Je kunt immers altijd een MP3 maken via de opnamefunctie, dus via het geluid dat de geluidskaart uitzendt (en dus uit je speakers komt). Zo'n MP3 is gewoon met Lame gecodeerd en dus onbeveiligd en onbeperkt te branden.

Of zie ik hier iets over het hoofd?

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Niet iedereen kan dit.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je ziet hier niets over het hoofd; als geluid af is te spelen is het ook op te nemen en te hercoderen.Toch zie ik deze discussie liever niet op deze manier gevoerd worden; het ligt iets teveel richting het illegale vlak....

Mocht je een discussie willen voeren over het nut van dit type van beveiligen zou je een topic in SG kunnen openen; de softwarematige kant valt niet veel over te discussieren :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.