I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
De afmelden optie kun je toch gewoon weer toevoegen in de eigenschappen van het start menu?
Nee, in windows 98 is dit anders.
Ik denk dat het probleem is dat de instellingen voor het inbellen helemaal 'vergeten' zijn door windows
.
Wat je kan proberen is de modem deinstalleren en dan weer toevoegen. Als je namelijk een modem weer toevoegd dan moet je ook gelijk de instellingen voor het inbellen weer instellen.
Laat ons weten of het werkt en of het niet werkt! Succes!
Ik denk dat het probleem is dat de instellingen voor het inbellen helemaal 'vergeten' zijn door windows
Wat je kan proberen is de modem deinstalleren en dan weer toevoegen. Als je namelijk een modem weer toevoegd dan moet je ook gelijk de instellingen voor het inbellen weer instellen.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Verwijderd
licht eraan dat je niet meer als een gebruiker bent aangemeld. daarom kan je ook niet meer AFMELDEN en het wachtwoord wordt niet onthouden.
weet niet meer precies hoe het zit met win98 maar kijk is in het configuratie scherm daar zal wel iets in de richting van gbruikers staan.
volgens mij kan je ook ergens invullen dat er meerdere gebruikers op het systeem werken.
of het echt door het defragmenteren is gekomen lijkt me sterk.
weet niet meer precies hoe het zit met win98 maar kijk is in het configuratie scherm daar zal wel iets in de richting van gbruikers staan.
volgens mij kan je ook ergens invullen dat er meerdere gebruikers op het systeem werken.
of het echt door het defragmenteren is gekomen lijkt me sterk.
Verwijderd
Dit is zeker niet de goede oplossing!!!SeRRveR schreef op 30 mei 2004 @ 20:36:
Nee, in windows 98 is dit anders.
Ik denk dat het probleem is dat de instellingen voor het inbellen helemaal 'vergeten' zijn door windows.
Dan lijkt het me eerder dat bij "Netwerkomgeving" enkele dingen weg zijn die er eerst wel waren. Bijvoorbeeld de Windows family aanmelden ofzo. Ga daar eens mee spelen
.
Pff dit is weer een tijdje geleden voor mij.
Er staat me zoiets bij van alle .pwl files weggooien (of renamen als backup), waardoor je weer een inlogscherm krijgt. Als je hier nu een (nieuwe) username en password invoert werkt het weer.
Het had geloof ik ook met Client for Microsoft Networks te maken of je wel of niet dat inlogscherm kreeg. edit: nav hierboven, die Windows Familiy kan het ook geweest zijn ja
Nogal vaag verhaal, maar misschien kan je iets met bovenstaande trefwoorden
Er staat me zoiets bij van alle .pwl files weggooien (of renamen als backup), waardoor je weer een inlogscherm krijgt. Als je hier nu een (nieuwe) username en password invoert werkt het weer.
Het had geloof ik ook met Client for Microsoft Networks te maken of je wel of niet dat inlogscherm kreeg. edit: nav hierboven, die Windows Familiy kan het ook geweest zijn ja
Nogal vaag verhaal, maar misschien kan je iets met bovenstaande trefwoorden
[ Voor 8% gewijzigd door Mike Jarod op 30-05-2004 20:48 ]
Op moment van posten van het topic had ik nog niet veel info. De pc waar het over gaat staat zoals vermeld bij een kennis. Het gaat om een pc die niet in een netwerk hangt. Er zit ook geen netwerk kaart in.
Aan de reactie van Mike Jarod heb ik wel wat. Niet wat betreft de netwerk opties maar die van de .pwl files. Brengt die wijziging ook het onderdeel "....afmelden" weer terug in het start menu?
Edit: Door de oplossing van jojo1983 is het weer helemaal fyn in orde
.
Aan de reactie van Mike Jarod heb ik wel wat. Niet wat betreft de netwerk opties maar die van de .pwl files. Brengt die wijziging ook het onderdeel "....afmelden" weer terug in het start menu?
Edit: Door de oplossing van jojo1983 is het weer helemaal fyn in orde
[ Voor 22% gewijzigd door Arethusa op 30-05-2004 20:58 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Pagina: 1