"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Verwijderd
Exact! Bij de divx-codec bijv. komt er de eerste seconden ook een logootje in beeld. Dus het moet goed mogelijk zijnVerwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 18:10:
Zoiets bestaat wel watn bij sommige divx codecs staat er ook zon logotje in beeld bij elke divx die je afspeeld. Maar ik kan je er verder ook niet mee helpen.
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Bij filters "Logo" kiezen
Zit er volgens mij standaard bij
Maar ik denk dat je niet veel keus hebt en het er gewoon 'hard' bij mee moet encoden, het avi-formaat ondersteund dit soort grapjes niet.
Elroy schreef op 30 mei 2004 @ 20:18:
Virtual-dub gebruiken.
Bij filters "Logo" kiezen
Zit er volgens mij standaard bij
Wil je het alleen op je eigen machine kunnen gebruiken of meesturen in je .aviYohan schreef op 30 mei 2004 @ 18:04:
...
Ik heb al wat rond gezocht, er bestaan plug-ins voor VirtualDub, maar dat is dus niet real-time.
...
Alleen lokaal. De avi hoeft dus niet ge-edit te worden ofzoeghie schreef op 30 mei 2004 @ 20:37:
Wil je het alleen op je eigen machine kunnen gebruiken of meesturen in je .avi
Media speler onafhankelijkYohan schreef op 30 mei 2004 @ 20:48:
[...]
Alleen lokaal. De avi hoeft dus niet ge-edit te worden ofzo
Want mischien zijn er wel spelers die er een plug-in voor hebben.
Dat zou het mooiste zijn natuurlijk. In programma's als BSPlayer kun je bepaalde filters/codecs aan of uit zetten en opties daarvoor wijzigen. Ideaal zou zijn om het gewoon als een soort filter te kunnen installeren.eghie schreef op 31 mei 2004 @ 19:11:
[...]
Media speler onafhankelijk
Want mischien zijn er wel spelers die er een plug-in voor hebben.
Maar als er een los programmaatje mee moet draaien dat naar de overlay schrijft; of misschien via een bepaald soort mediaspeler, dan is dat ook prima
Het is dan helaas niet transparant of geantialiased... daarvoor moet je toch wat 'echte' filters gebruiken.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Als ik wist hoe dat moet
De kleur roze die je nodig hebt kun je in Paint vinden, rechts onder als ik het goed heb, links van de oranje
Ga dat ff proberenproller schreef op 02 juni 2004 @ 14:23:
Ah dat roze, ja dat heb ik ook wel eens gedaan, met PowerPoint een roze achtergrond, die de overlay gebruikt, en dan een ONDERTITELING DIE IK ZELF GEMAAKT HAD laten syncen! En dan het videobeeld erover heen, en dan afspelen op de TV en recorden met de VCRWerkte geweldig! Én ik had ondertiteling
De kleur roze die je nodig hebt kun je in Paint vinden, rechts onder als ik het goed heb, links van de oranje
[ Voor 7% gewijzigd door yohan op 10-07-2004 15:52 ]