Toon posts:

Voetbal pool in java/jsp/sql?

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al wat zitten googlen, maar kan niets vinden wat aan mijn eisen voldoet.

Ik zoek een EK pool voor op 't netwerk. Echter mag 't alleen maar draaien op Java/JSP/SQL omdat ze niks anders hebben draaien. Ik had nog voorgesteld dat ik wel even een Windows server ofzo kon opzetten met IIS/apache erop zodat 't niet per se java hoefde te zijn, maar dat mocht niet.

Zo ben ik http://www.predictionfootball.com/ (PHP) en de Voetbal Pool Manager van Renzware tegengekomen. Maar ook helaas draait dat op PHP.

Zelf heb ik er de ballen verstand van en die beheerders hebben geen tijd om 't te bouwen, maar er is wel behoefte aan een EK pool op 't netwerk.
Een excel sheet is niet echt handig omdat er zo'n 500 werknemers zijn.
Een webapplicatie kun je beter uitrollen. En ze hadden het over de site opnieuw compilieren elke keer dat er een update van een statisch html file was.

Weet iemand waar je zoiets kunt downloaden (of is er iemand die dat voor mij kan maken?) (Of mag je hier dit soort requests niet doen)?
Volgens mij is 't niet zo heel lastig.

En alleen de beheerder moet wat kunnen aanpassen, de gebruikers zelf moeten alleen hun prognoses mogen invullen. Voor de eerste rondes alleen de scores, voor de rest moeten ze ook de landen mogen invullen.
Punten verdeling:
Bijv: NL-DE
2-1

Jij had 2-1 dan krijg je 2 punten
Jij had 3-1 dan krijg je 1 punt
Stel dat deze wedstrijd in de 2e ronde viel, krijg je nog eens 2 extra punten als je de teams goed had.

1 punt winnaar goed
1 punt score goed
2 punten winnaar + score goed

wie kan me hier aan helpen?
(Ik zoek geen alternatieve, ik weet dat het ook met excel ofzo kan, maar ik wil 't zoals hierboven beschreven is, anders krijg ik toch "Nee" te horen).

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 17:15:
(Of mag je hier dit soort requests niet doen)?
Nee. En de requests voor EK-pool troep worden sowieso erg vermoeiend. Lees FAQ's zodat je dat weet voordat je een enorm topic opent.

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.