Ik ben op zoek naar een laptop waar ik veel mee kan. Het is voor een multimedia-opleiding en aangezien ik het ding ook mee naar school moet nemen lijkt een desktop mij geen goed idee. Behalve als ik wil gaan fitnessen op weg naar school natuurlijk
Nu heb ik al wat leuke dingen gezien zoals de Dell Inspiron 9100 (duuuur!!!!) en de Acer Aspire 1714 MSi. Nu heeft een Inspiron 9100 een Ati Radeon 9600 met 128 MB en de Aspire 1714 een nVidia GFX Go 5700, ook met 128 MB. Ik heb het niet meer zo op nVidia dus ging ik eens rondkijken op het web en kwam een Franse test tegen waarin een aantal kaarten vergeleken werden, bij het spelen van Unreal Tournament geloof ik. In ieder geval vond ik de test best schokkend. De nVidia GFX 5700 (dus niet "Go") haalde 10 punten minder dan de Radeon 9600 op een schaal van 100! Moet ik nou "bang" worden of is de GFX 5700 ook een goede kaart? De Aspire (met GFX) is namelijk ongeveer 1000 euri goedkoper en heeft zelfs dan nog meer in zich dan de Inspiron (met Radeon 9600).
Moet ik nog even wachten tot er iets beters komt of voor de Aspire gaan?
Moet ik nog even wachten tot er iets beters komt of voor de Aspire gaan?