Ad maiorem black_eye gloriam
Nope. Alleen de 17" heeft 't standaard en bij de 15" is het een BTO optie.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
17 heeft het standaard
15 SD heeft het ook standaard
15 Combo is het een BTO optie
15 SD heeft het ook standaard
15 Combo is het een BTO optie
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Dat vertelden ze in de shop van de week toen ik mn PB ophaalde, maar is er een aftermarked iets? Ik heb net zitten zoeken en niets gevonden
Ad maiorem black_eye gloriam
heb je er eigenlijk wel wat aan?
ik ga een 15 combo halen, en zit nog te twijfelen tussen wel of geen backlit..?
T ziet er natuurlijk wel vet uit maar is het echt handig?
ik ga een 15 combo halen, en zit nog te twijfelen tussen wel of geen backlit..?
T ziet er natuurlijk wel vet uit maar is het echt handig?
't is wel handig ja als je in het donker zit te typen
En idd 't ziet er bruut uit natuurlijk
Als je nooit typt met het licht uit heb je er niets aan.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Er zitten geen sensoren in de 12" PowerBook. Deze zijn wel aanwezig in alle 15" en 17" modellen. Als er dus al een aftermarket toetsenboord is wat er inpast. Zoiets misschien zoals die iemand heeft hier op GoT dan moet ie de sensors dus in het toetsenboord hebben zitten. 
Als je een lampje wilt in het donker is er ook de FlyLight van Kingston voor nog geen 25,- Deze word aangesloten op de usb van de computer en krijgt daarvaan z'n stroom. Er zit aan 't uiteinde van het vervormbare snoer een ledje. Mischien ook wel een leuke oplossing.
Als je een lampje wilt in het donker is er ook de FlyLight van Kingston voor nog geen 25,- Deze word aangesloten op de usb van de computer en krijgt daarvaan z'n stroom. Er zit aan 't uiteinde van het vervormbare snoer een ledje. Mischien ook wel een leuke oplossing.
[ Voor 36% gewijzigd door Sage op 30-05-2004 17:54 ]
Ik heb de backlit toestenbord zelf ook mogen ervaren. Als je in een donkere collegezaal zit ofzo dan is het handig maar zit je in een ruimte waar wel licht is maar toch niet zoveel dan is het klote. De toetsen zijn namelijk bijna zwart als de blacklit uit staat en dat zie je dan beter als dat blacklit aan staat. Maar dat was bij mij dan. Ik vond het zo nutteloos voor 90% van mijn situaties dat ik 'm standaard uit had staan.
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
persoonlijk vind ik de backlit optie wel goed werken.
Ik werk s'avonds zonder licht en het werkt zo perfect.
Ook wel fijn hoe je de belichting uit kan schakelen of kan bijstellen als hij niet helemaal comfortabel is.
Ik werk s'avonds zonder licht en het werkt zo perfect.
Ook wel fijn hoe je de belichting uit kan schakelen of kan bijstellen als hij niet helemaal comfortabel is.
Pagina: 1