Ik ben op het systeem van mijn vader overgegaan van Win98SE naar WinME, Win98SE was vastgelopen, en daarom heb ik WinME ermaar opgezet. Nu heb ik het probleem dat mijn Intel Etherexpress ISA kaartje niet gevonden wordt door Windoze, iemand enig ID of de kaart hoort te werken onder ME (of iemand die de kaart heeft werken onder ME), in Win98SE deed het kaartje het altijd perfect, maar nu dus niet
Iemand enig ID waardoor Windows het kaartje niet vindt (ik ben niet zo dom geweest om alleen de Plug&Play detectie te doen, ik heb de volledige hardware-zoek-opdracht gegeven) en het kaartje is echt nergens in de lijst te vinden.
de titel is een beetje misleidend...
het moet eigenlijk zijn: WinMe =
... of 
het moet eigenlijk zijn: WinMe =
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Ja, alle Windows 9X versie zijn %^&(*^%#$@&*#%$^#$#&*(maar goed, mijn vader wil geen Win2K dus ehh..)
Laat er dan Win98SE op staan...
upgraden heeft alleen nut als alles hetzelfde of beter werkt...
Win98SE is beter dan WinMe, dus ik zou maar snel weer 'upgraden' naar Win98 SE
upgraden heeft alleen nut als alles hetzelfde of beter werkt...
Win98SE is beter dan WinMe, dus ik zou maar snel weer 'upgraden' naar Win98 SE
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Ik ken het kaartje niet maar sommige kaartjes kunnen helemaal niet door windows herkent worden. Dan moet zelf selecteren en dan voor disk kiezen. Dan daarmee je driverdir selecteren. Dan herkent ie hem wel.
Succes
Succes
Zolang ie het blijft doen....
drivers
Heb je hier wat aan ?
Heb je hier wat aan ?
die ene gozer heeft zn ikoontje niet zo mooi gekropt d8 ik zo

maar daz off topic natuurlijk

maar daz off topic natuurlijk
Pagina: 1