Toon posts:

Divx converteren naar DVD ipv SVCD. Zin of onzin?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik overweeg om een DVD brander te kopen, omdat ik graag mijn backup divx films op mijn televisie wil kijken met mijn standalone DVD speler 8)

Dit gaat prima met een SVCD. Kost 2 cd's per film, en beeldkwaliteit is gewoon goed.
De resoluties zijn: 480*576 met 25 fps.

Nu kan ik een DVD brander kopen en de divx films branden op een resolutie van
720*576 met 25 fps.

Nu is mijn vraag, is dit zin of onzin als je het op TV gaat bekijken??
Met andere woorden, is dit resolutie verschil duidelijk zichtbaar op een TV, of zie je er toch niets van, en is het niet de moeite waard om alleen hiervoor een DVD brander te kopen??

Alvast bedankt! _/-\o_

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 16:21:
Ik overweeg om een DVD brander te kopen, omdat ik graag mijn backup divx films op mijn televisie wil kijken met mijn standalone DVD speler 8)

[...]
Tjah.. je vindt het zelf ook niet raar klinken dat je backups hebt van DVD's maar dat je het vervolgens hebt over DivX films? Waarom speel je de originelen niet gewoon af op TV dan?

Nu vindt ik het helemaal niet erg om te discussieren over je stelling; maar een dergelijke opmerking geeft al redelijk duidelijk aan dat het hier om illegale kopieen gaat; iets wat verboden is op GoT. Ik ga je topic dan ook op slot zetten. Probeer in het vervolg even erop te letten wat wel en niet op een forum mag voordat je begint met posten :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.