help!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

• martin.h
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 23:09

martin.h

Met een HAMER past ALLES!

Topicstarter
ik heb het artikel gelezen over dat wormvirus

[knip]
Voor degenen die geen Norton AntiVirus gebruiken, is op www.symantec.com/avcenter een gratis detectie- en reparatietool beschikbaar. De tool is een standalone executable dat zonder Norton AntiVirus kan worden geïnstalleerd
[/knip]

nu wil ik die stand alone downloaden maar als ik naar de link toe ga zie ik hem niet
wie kan mij helpen
het gaat dan over die kerst worm...

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
wie de knoppen ctrl-alt-del niet vaak indrukt is een digibeet
Wie niet in staat is om een fatsoenlijk onderwerp in te vullen, is een digibeet :(

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• martin.h
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 23:09

martin.h

Met een HAMER past ALLES!

Topicstarter
lama heb het al.

en pven wat ben ik weer blij met je reactie
ik heb er echt veel van geleerd!
hij was ook zo gepost dat iedereen er beter van werd en dat je echt een goede sfeer hier bouwt op tweakers :(

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

• pven
  • Niet online
Op donderdag 21 december 2000 17:19 schreef martin.h het volgende:
lama heb het al.

en pven wat ben ik weer blij met je reactie
ik heb er echt veel van geleerd!
hij was ook zo gepost dat iedereen er beter van werd en dat je echt een goede sfeer hier bouwt op tweakers :(
Tsssh, een zinnig onderwerp invullen kan je niet en na 9 postings onder je alias denk je al dat je god bent?!? :r

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Pven heeft een winterdepressie 8-)

u can fool all people some time and fool some people alltime

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Perhaps. Maar ik geef hem wel gelijk. Subjects als "HELLLLUUUUUUPPP!!!!!!!" ofzo sla ik meestal over, behalve als ik niks beters te doen heb.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Maar dan kun je het ook wel normaal zeggen. Check z'n postings maar eens echt veel inhoudelijke inbreng heeft hij niet op tweakers. Hij vindt het gewoon leuk om te zeiken. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/87852 ........ Vreemd gedrag ............

u can fool all people some time and fool some people alltime

• pven
  • Niet online
Op vrijdag 22 december 2000 10:06 schreef outlaw het volgende:
Pven heeft een winterdepressie 8-)
Absoluut niet, maar mensen die geen fatsoenlijk onderwerp kunnen verzinnen, mogen van mij meteen worden gebant. Vooral met onderwerpen die niet verder komen dan 'help!!!'. :(

Maar goed: dit soort reacties is waarschijnlijk de reden waarom men mij nog nooit heeft gevraagd om Adje te worden. ;)

• pven
  • Niet online
Op vrijdag 22 december 2000 10:22 schreef outlaw het volgende:
Maar dan kun je het ook wel normaal zeggen. Check z'n postings maar eens echt veel inhoudelijke inbreng heeft hij niet op tweakers. Hij vindt het gewoon leuk om te zeiken. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/87852 ........ Vreemd gedrag ............
Quote uit die posting:
Hehe, boeit me niet. Ik ben hier 'vroeger' ook al beschuldigd van van-alles-en-nog-wat omdat ik zat te klikken in het LA-forum. Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet tegen (terechte) kritiek.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

T'is bijna kerst dus rustig en voortaan een normaal subject geven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.