Toon posts:

Half-Life (Counter-Strike) key online kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wil ik graag een keer een spel kopen, gaat me puur om die key voor online spelen. Is dit schijnbaar nergens voor een normaal bedrag te koop.

Bij FreeRecordShop verkopen ze dus half-life voor 10 euro, zit er geen code bij.
Wil je alleen een key kopen via www.dealdealdeal.com moet je persee weer in america wonen.

Heeft iemand enig idee waar ik dit spel kan kopen? Het liefst online en bij direct betalen direct een code krijgen?
Of desnoods gewoon in de winkel, als er maar een code bij zit...

(Een mogelijkheid is als het goed is via Steam, probleem is dat je dan meteen 40 dollar betaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Gewoon uit de grabbelbak bij een computerwinkel Half-Life (Generations) trekken voor een paar Eurootjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-08 15:16
Ik heb em nog geen 2 maanden geleden nog gekocht hoor :)
Was bij de gameshop Twente (Hengelo) trouwens, maar daar kan je niet online bestellen.

Bij bijv. Dixons kan je em ook bestellen hoor, en anders neem je het Generations Pack..
Die is ook nog best goed verkrijgbaar.. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Laurenz op 30-05-2004 15:49 ]

Leave only footprints, take only memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 15:44:
Wil ik graag een keer een spel kopen, gaat me puur om die key voor online spelen. Is dit schijnbaar nergens voor een normaal bedrag te koop.

Bij FreeRecordShop verkopen ze dus half-life voor 10 euro, zit er geen code bij.
Wil je alleen een key kopen via www.dealdealdeal.com moet je persee weer in america wonen.

Heeft iemand enig idee waar ik dit spel kan kopen? Het liefst online en bij direct betalen direct een code krijgen?
Of desnoods gewoon in de winkel, als er maar een code bij zit...

(Een mogelijkheid is als het goed is via Steam, probleem is dat je dan meteen 40 dollar betaald).
Weet je zeker dat er geen code erbij zit. Want zonder key werkt Half-Life niet. (denk ik). Als je zo een best seller versie hebt staat de code op zo een boekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Hm hier in A'dam zal ik HL Generations liggen voor 5 eurotjes in zo'n grabbelbak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 15:49:
[...]
Weet je zeker dat er geen code erbij zit. Want zonder key werkt Half-Life niet. (denk ik). Als je zo een best seller versie hebt staat de code op zo een boekje.
Zeker weten. Bij 2 verschillende frs geweest en 3 doosjes opengehaald, waarvan 1 nog in plastic.. zat geen code bij.. Vond ik dus ook al vreemd.

Maar zal eens zoeken en zo'n grabbelbak, had het toch graag vandaag willen spelen, maar dat zal er wel niet in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ooit (niet al te lang geleden) bij de Dynabyte gekocht, 15 euri voor hl + cs stand alone, had je dus 2 keys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind dit eruug vreemd hoor. Heb afgelopen vrijdag bij de Free Record Shop Half Life gekocht voor € 9,99. Je krijgt der twee 'boekjes' (zo mogen ze eigenlijk niet genoemd worden maar ok..) en op een daarvan staat toch echt een cd-key hoor.
Speel nu CS en man wat wordt ik ge0wnd zeg. Maar echt nog een relax spel, tis wat oud maar beter laat dan nooit..! :P

P.s. was FRS in Hellevoetsluis, maar neem aan dat er bij elke FRS gewoon een cd-key wordt geleverd ....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
Meestal halen ze de boekjes uit de doosjes omdat er anders van die lamers komen die de boekjes gaan jatten om de serial ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
www.nedgame.nl
is wel een fijne site, en Play.com ook (die zit in UK, maar levering in NL is niet zo duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 10:30
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 15:52:
[...]

Zeker weten. Bij 2 verschillende frs geweest en 3 doosjes opengehaald, waarvan 1 nog in plastic.. zat geen code bij.. Vond ik dus ook al vreemd.
Mafkeez schreef op 30 mei 2004 @ 16:17:
Meestal halen ze de boekjes uit de doosjes omdat er anders van die lamers komen die de boekjes gaan jatten om de serial ;)
Met andere woorden dat doosjes openhalen werkt niet zoals hierboven vermeld :D

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry man, maar er zit ECHT een code in die doosjes. kost idd 10 euro, maar das 3x in vergelijking met de gameplezier dat je er voor terugkrijgt...

gewoon zo'n doosje kopen, zit een boekje in, en op het boekje staat een code (dan heb ik het dus wel over de Gold Edition ofzo, in zo'n dvd doosje. HL Generations kan ook, maar das misschien makkelijker om die content via steam te downloaden :)

als die code niet in de doosjes zit, sja dan heeft iemand het boekje eruit gejat (maar ik dacht dat die boekjes achter de toonbank lagen) of FRS is dom aan het doen (ook heel normaal :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De HL versie die ze bij de FRS verkopen is de Bestseller versie en daar zit gewoon een code bij.
De code staat voorop het boekje en natuurlijk stoppen ze het boekje er pas in als je het spel koopt.
Waarom maak je trouwens doosjes open die nog in het plastic zitten, vindt je dat normaal ofzo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 16:50:
De HL versie die ze bij de FRS verkopen is de Bestseller versie en daar zit gewoon een code bij.
De code staat voorop het boekje en natuurlijk stoppen ze het boekje er pas in als je het spel koopt.
Waarom maak je trouwens doosjes open die nog in het plastic zitten, vindt je dat normaal ofzo? 8)7
Waarom maakten kinderen chips zakken open, waar flippos inzitten? Juist, om geld te besparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 15:55

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Hmm wat ik nu weer eens heb...

Ik vorige week half-life besteld bij www.gcshop.nl. Gisteren binnen gekregen en wat denk je..... key is bezet :( :(

Toen werd ik even vet pissed en had gelijk een mailtje gestuurd naar Valve.
Hopen dat ze er iets aan kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
Marrruuuk schreef op 30 mei 2004 @ 16:56:
Hmm wat ik nu weer eens heb...

Ik vorige week half-life besteld bij www.gcshop.nl. Gisteren binnen gekregen en wat denk je..... key is bezet :( :(

Toen werd ik even vet pissed en had gelijk een mailtje gestuurd naar Valve.
Hopen dat ze er iets aan kunnen doen
Kunnen ze niet, tenzij je het boekje met de serial erop naar ze toe stuurt.
Ik had hetzelfde, en ze vertelden me dat ik em naar de USA moest sturen.
Daar had ik uiteraard geen zin in :P

Terug gegaan naar de winkel (na 2 maanden, en zonder bon).
Die dude belde naar de importeur oid, en ik had binnen 20sec een nieuwe serial :D
* Laurenz wil dat telefoonnummer ook wel hebben >:)

Gewoon even naar de winkel teruggaan dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 15:55

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

[b]Mafkeez schreef op 30 mei 2004 @ 16:59[b]

Kunnen ze niet, tenzij je het boekje met de serial erop naar ze toe stuurt.
Ik had hetzelfde, en ze vertelden me dat ik em naar de USA moest sturen.
Daar had ik uiteraard geen zin in :P

Terug gegaan naar de winkel (na 2 maanden, en zonder bon).
Die dude belde naar de importeur oid, en ik had binnen 20sec een nieuwe serial :D
* Marrruuuk wil dat telefoonnummer ook wel hebben >:)

Gewoon even naar de winkel teruggaan dus :)
Dan gaan we dat maar eens proberen, tnx in ieder geval.

[ Voor 5% gewijzigd door Marrruuuk op 30-05-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 15:52:
[...]

Maar zal eens zoeken en zo'n grabbelbak, had het toch graag vandaag willen spelen, maar dat zal er wel niet in zitten.
Tuurlijk zit de key niet in de dozen, anders kan je gewoon even naar de FRS gaan even een legale key zoeken voor een bepaald spel en je kan online spelen |:(. Ze zijn echt niet gek daar. De key van Half-Life staat op het boekje of op het CD hoesje die pas bij aankoop in de doos worden gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apocrypha schreef op 30 mei 2004 @ 17:04:
[...]

Tuurlijk zit de key niet in de dozen, anders kan je gewoon even naar de FRS gaan even een legale key zoeken voor een bepaald spel en je kan online spelen |:(. Ze zijn echt niet gek daar. De key van Half-Life staat op het boekje of op het CD hoesje die pas bij aankoop in de doos worden gedaan.
Nope. ik ken zat mensen die gewoon het boekje+ key uit het HL doosje hebben gehaald bij de FRS. hij zit er hier ALTIJD in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenz
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 17:07:
[...]

Nope. ik ken zat mensen die gewoon het boekje+ key uit het HL doosje hebben gehaald bij de FRS. hij zit er hier ALTIJD in.
Ik ken idd ook wel mensen die dat gedaan hebben, of de key overgeschreven hebben in de winkel. Zij hebben dat echter al lange tijd geleden gedaan..
Ik denk dat de FRS tegenwoordig alle codes eruit haalt..

Maar dat zou de TS natuurlijk ook even na kunnen vragen in de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mafkeez schreef op 30 mei 2004 @ 17:11:
[...]

Ik ken idd ook wel mensen die dat gedaan hebben, of de key overgeschreven hebben in de winkel. Zij hebben dat echter al lange tijd geleden gedaan..
Ik denk dat de FRS tegenwoordig alle codes eruit haalt..

Maar dat zou de TS natuurlijk ook even na kunnen vragen in de winkel :)
Ik zag toevallig deze week nog dat alle keys er nog altijd in zitten (alleen bij HL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 17:16:
[...]

Ik zag toevallig deze week nog dat alle keys er nog altijd in zitten (alleen bij HL)
Bij mij zat de key op het boekje. Links onder in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:02

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Doet me denken aan het spel SpellForce wat ik onlangs gekocht had (ook bij FRS), was de serial gewoon uit het doosje gescheurd :( En niet bij 1 maar bij alle :r

Maar gelukkig verving FRS mijn gekocht exemplaar door een nieuwe (met serial :) , die ze overigens speciaal uit een ander filiaal hebben gehaald).

Voor Half Life zal wel iets dergelijks gelden. Zolang je maar de kassabon + game hebt, dan ruilen ze hem vast wel :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 10:30
LifeTecH schreef op 30 mei 2004 @ 16:53:
[...]

Waarom maakten kinderen chips zakken open, waar flippos inzitten? Juist, om geld te besparen ;)
Goede opvoeding gehad :P

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:25

Leejow(saait)

Blater

Je kan toch ook via steam met een credit-card betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 14:57
bol.com ?:
http://www.nl.bol.com/is-...VynJ6Bfvr_dIYTU1UJS2f9nQ=

EDIT:
Hmmz dit werkt niet .. dan moet je gewoon ff naar www.bol.com gaan en zoeke naar Half-Life... en dan kan je um bestelle coor 10 euro, dat had ik ook gedaan :)

[ Voor 41% gewijzigd door GleNnoS_ op 30-05-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
bij die best seller editie drukken ze nog een minuscuul boekje erbij in, daar staat de key op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan me inderdaad voorstellen dat die codes eruit worden gejat bij frs.
FRS had dan ook nog een half-life achter liggen in plastic die ze open hebben gemaakt en ook daar zat op of in de boekjes geen code.
Via bol.com inderdaad ook al zitten kijken, maar hetzelfde doosje, ben dus bang dat daar ook geen code bij zal zitten.
Ik zoek nog even verder en anders maar zo'n grabbel bak zoeken in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 14:57
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 19:43:
FRS had dan ook nog een half-life achter liggen in plastic die ze open hebben gemaakt en ook daar zat op of in de boekjes geen code.
Via bol.com inderdaad ook al zitten kijken, maar hetzelfde doosje, ben dus bang dat daar ook geen code bij zal zitten.
Zit wel code bij .. Ik heb um daar ook van :) Gewoon in zo'n boekje ..

[ Voor 3% gewijzigd door GleNnoS_ op 01-06-2004 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 19:43:
staat er echt op hoor, heel klein, het lijtk een serinummer van het boekje ofzo, volgens mij staat ie achter op in een wit vakje
ik heb em daar al 3x besteld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 14:21
Dynabyte heeft ze ook. Toevallig dat ik er nog afgelopen maandag nog zag hangen . Waren maar 9.99 ofzo. Bij DB zitten die spellen in een plastic hardcase waardoor ze er niet 1..2..3 uit kunnen. DB in Tilburg in ieder geval.

http://www.dynabyte.nl/sh...g=&Top20=&HomeAanbieding=

[ Voor 20% gewijzigd door ge-flopt op 01-06-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien de populariteit van de game zijn erg veel, ik bedoel VEEL keys geregged.. Type gewoon 4 cijfers - 5 cjifers - 4 cijfers en probeer online. Ik heb de game wel gekocht omdat het gewoon DE beste online shooter is van dit moment :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Bart Smit heeft ook HL generations liggen, de huidige prijs daar weet ik echter niet.

Ik heb 'm niet voor HL of CS gekocht, maar voor Day of Defeat, de beste HL mod IMHO !!!

[ Voor 6% gewijzigd door Xymox op 02-06-2004 12:53 ]

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:28

PCR

Ik word er zo moe van; heb ik gewoon een officiele versie en dan geeft Steam aan dat de key al geregged is! Op deze manier lokken ze ook uit om een key generator te gebruiken of iets anders.

Codedivision | Freedom Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Kan je de key niet opnieuw koppelen aan een nieuw account ?
(Dus vanaf scratch een nieuw account aanmaken ?)

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1ex
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
PC-Reactive schreef op 02 juni 2004 @ 13:05:
Ik word er zo moe van; heb ik gewoon een officiele versie en dan geeft Steam aan dat de key al geregged is! Op deze manier lokken ze ook uit om een key generator te gebruiken of iets anders.
Dat lijkt me niet, er zijn gewoon geen key generators om CS online te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A1ex schreef op 02 juni 2004 @ 13:27:
[...]

Dat lijkt me niet, er zijn gewoon geen key generators om CS online te spelen :)
Geloof mij.. die zijn er, maar niet echt overal te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:39

Christiano007

Ich bin der champion

Tjah CS keys met steam, mijn budget bak spel van Half Life werkte perfect een jaar geleden, pas geleden na tijden niet meer spelen nieuw account gemaakt , key ingetypt..en hij is opeens niet meer geldig.

Toen maar Paar dagen geleden die Generations pack gekocht, 15 euro bij de Dynabite en dan heb je 2 serials.

Dynabite zijn de spellen gesealed.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Pagina: 1